neděle 16. května 2010

Es regnet bei Uns!

myspace graphic is done on Gickr.com

Prší. Celá obloha se potáhla mlíčně šedivým škraloupem, co se moc nehodí k rozkvetlejm stromům. Den s čajem a tuší. Den s knihou a představama (což není vůbec zdravé pro realitu).



Chtělo by se mi, mít romantickou náladu a chtělo by se mi, nosit barvy oprejskanejch nátěru, barvy mléčnejch koktejlů z DDR cajtů a vyžvejkanejch žvejkaček, co se ve formě koulí(ček) prodávají ve vesnickejch samoobsluhách. Chtělo by se mi, prolomit ticho a chtělo by se mi, cvakat tím novým, krásným aparátem, co jsem si ho prohlížela za sklem.

Má někdo zprávy o náhle zmizelém jaru a jeho možném návratu?

1 komentář:

  1. Her regner det også mye.
    Tedy hlásím, že na sever neuprchlo. A nebo je ještě na cestě.

    OdpovědětVymazat