úterý 25. května 2010

Haló, pane Admirále!






Dneska jsem málem odlítla. Zdejší vítr se nemá do čeho opřít, tak se opíral do mě. Nejdřív mě napadlo, že nemusí být špatné cestovat jako Mary Popins nebo Dorotka. Jenže bych taky mohla skončit někde nad mořem, či ještě dál na severu.
Jó, hraju si trochu na větrem oprýskaného námořníka.
Greifswaldský HaMko mi udělalo radost a naplnilo pětieurové stojany samými poklady. Parádní věci, buď hrozně velké, nebo úplně maličké. Naštěstí já jsem úplně maličká. Spoustu věcí je možné obléct tak jednou za půl roku, zlaté sukně, flitrované legíny a trika s Lukem Skywalkerem. Jenže kdo zůstává racionální při ceně 5 euro?
Tomuhle admirálskému saku jsem ani nemusela odolávat. Já vím, nejspíš ho nosí další půlka Evropy, ale nikomu určitě nesluší tak moc, jako mě!

Ps: Už vím co znamená "Severní vítr je krutý"
Pps: Děkuju Martině za Norské, červené psaní a přeju dobrou cestu domů.

10 komentářů:

  1. To sako je nejkrásnější... něco takového beznadějně sháním, je taky z H&M? Ty, na které jsem tam zatím narazila, byly většinou ošklivě střižené :(
    Musím prozkoumat i místní pětieurové stojany, když o tom tady tak básníš! Taky to tady většinou vypadá tak, že je tam plno XXS a XL a nic mezi tím, ale já jsem holka šikovná a svépomocí to vždycky nějak dám do nositelné podoby :D

    OdpovědětVymazat
  2. Avchen: Ano, HaM. Dobrý lov!:)

    OdpovědětVymazat
  3. což mi připomíná, že jsem ti chtěla napsat dopis.. jak dlouho tam ještě budeš? (kdyžtak mi pošli adresu na f.fair@seznam.cz :))

    úžasný sako, krásnej článek.. takže tvůj standard:)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc se mi líbí to tričko. A vůbec, sluší ti to :) (Díky)

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuju za komentáře, dělají tak velkou radost, jak to nové sáčko. Julie, napíšu:)

    OdpovědětVymazat
  6. to sačko je fakt nadherne aj ja chceeem! :D

    OdpovědětVymazat
  7. njn...sako..TO sako!
    Je prostě skvělé..

    OdpovědětVymazat
  8. Nikde ho tady nemají :( Je to Divided, nebo čistě H&M? Uff... chci chci chci.

    OdpovědětVymazat
  9. Avchen: Je to Divided, tady měli taky jen jediné. Ale určitě se to pravé pro tebe objeví.

    OdpovědětVymazat