pondělí 10. května 2010

Já píši Vám..






Dopis. Můj plán! Houpací křeslo od Thoneta, velká lampa na čtení a dopisy převázané vybledlými stuhami. A pak já, co ráda vzpomíná už teď, a to jí tam bude alespoň osmdesát.
Že prý už je nikdo nepíše. Já ano! Navíc, je v mé pozici ( min. 700 km k nejbližším Nejbližším) i dostávám.
Proč je píšu ráda?
*Vím, jaké to je otevřít schránku a mezi účty objevit opravdový dopis.
* Vím, že s papírem v ruce se chtě nechtě rozbásním a zpoetičtím.
*Obraz kavárny a dívky u okna píšící dopis je jako z minulého století.
*A taky vím, že dopisy zůstanou. A připomenou jací jsme byli a jaký se nám jevil svět. A to je neocenitelné.

Někdo touží najít dopis ve schránce? Ráda Vám jeden pošlu, až od moře!

8 komentářů:

  1. ah, konečně nějaký další poeta! (jestli po tom toužíš, taky ti můžu napsat. i z kavárny a od okna.)
    a moc pěkné obálky. vážně. vlastně.. moc zajímavý blog.

    OdpovědětVymazat
  2. Vystihlas přesně moje pocity. Jen se bojím, že až se moje vzdálenost od domova zmenší, opadne i chuť mých blízkých psát...

    OdpovědětVymazat
  3. Zrovna nedávno jsem přemejšlel nad tím, že bych se taky vrátil k poctivé korespondenci. Akorát se stěhuju, takže schránku budu mít k dispozici, tak si můžem nějaký malovaný vyměnit :)
    journeyman

    OdpovědětVymazat
  4. Přijímám všechny nabídky:), pokud se Vám opravdu chce získat Penfrienda (třeba jen na ten jeden dopis)napište mi vaší adresu na můj email(Marketa.Kasalo@seznam.cz) a choďte vyhlížet pošťačku.

    OdpovědětVymazat
  5. Já teda posílám sice ne dopisy, ale pohledy hrozně často. Většinou z nějakého výletu, komukoliv kdo mě zrovna napadne. A občas pošlu pohled i jen tak z práce :-) Když mi bylo 15, sbírala jsem dopisní papíry a měla mnoho mnoho penfriendů. Dneska už jsme penfriend jen já a nikdo mi na pohledy neodepisuje (nepočítám poděkování na FB, to je ehm poněku trapné). Takže já nabídku taky přijímám :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj mas pekny blog a vyzera to aj na zaujimave clanky ale vobec sa nedaju precitat :( nevydno pismena...alebo teda velmi zle.

    OdpovědětVymazat
  7. Blanche: Hod mi na mail adresu a vyhlížej pošťačku:)
    Lulluword: Vidíš, to mě vůbec nenapadlo, už chápu ty pochvalné komentáře, oni to nepřečetli:-).Pokusím se s tím něco udělat.

    OdpovědětVymazat
  8. krásný! miluju dopisy pohledy...přesně ten pocit když takovej poklad najdu ve schránce :) a sdílím tvůj sen na stáří - už mám i některé dopisy převázené tou stuhou a čekám až vybledne :) teď jsem ukořistila krásnou dopisní sadu z ručního papíru tak mám rozepsáno pár dopisů :)

    OdpovědětVymazat