úterý 4. května 2010

Jsem slepice!



Slepičí brož od Karla a Hynka. Byla prvně provětrána na pobřeží Rujány. A tak mám za sebou pár dní, které mi připomněli, jaké je to být doma. A tak mi teď schází můj život, obsahující ulice mého města, kavárny zakouřené rozhovory, můj prostor naplněný mými lidmi. A marnotratně mi schází mé vélké zrcadlo, mé cetky a cennosti, a moje radost z budování kompozice.
No, a nejvíc mi schází Christian.
Jsem já to ale slepice!

6 komentářů:

  1. jů, umělkyně, to mám radost.
    grafoman :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkná, moc se mi líbí kombinace těch dvou barev ")

    OdpovědětVymazat
  3. aj ked nemam rada zive sliepky (zvierata ci dievcata :D), tato brosna je uplne super! ma krasne farby :)

    OdpovědětVymazat
  4. fakt pěkná brož! hned bych si jí připla jsem občas taky pěkn slepice :)

    OdpovědětVymazat