sobota 29. května 2010

" Luku, jsem tvůj otec ! "







TA TA TA-TATADÁ-TATADÁ TA TA TA- TATADÁ-TATADÁ...
Jo, mám ráda Hvězdný války. Ne, nejsem kluk v pubertě trpící těžkým akné, ani ajťák nevycházející na denní světlo. Myslím si, že jsou totiž hlavně o ideálech. Vlastně jsou to rytířské legendy, jako Tristan a Isolda nebo Artušovi rytíři kulatého stolu, jen trochu posunuté v čase a technologii.
Co mě učí? Že je důležité vytrvat na vlastní cestě a nezpronevěřit se vlastnímu přesvědčení. Že odvaha a chrabrost se neměří podle vzrůstu, množství svalové hmoty ani nadité peněženky. Že někdy v sobě najdeme nečekanou sílu a odhodlání.
Pochopila jsem, že v dnešní době, se rytíři nepoznají podle nablýskané zbroje, nebo meče( jedno jestli světelného, nebo ne). A taky vím, že by se každý z nás měl pokusit rytířem být.

Malou omluvou, pro nošení tohohle trika je, že jsem měla namířeno na festival ilustrace a komiksu, kde jsou přece všichni pošuci!




Požíračka lidí!
Byla jedna paní, která byla tak zlá, že si přála, dítě k obědu.

Tolik krásných knih a ilustrací. Můj český původ považován za exotický. Dvůr univerzitního knihkupectví a talentovaní kreslíři. Krása! Začala jsem se neodbytně těšit na srpen, strávený snad zapatlaná barvou a obležená papíry.

Ps: Test podivínství:
Víte jak se zdraví Vulkánci?
*ano( jste pošuk)
*ne ( a co tady vůbec děláte?)

Nechť Vás doprovází síla!!

21 komentářů:

  1. krasne triko, baby blau farbu milujem =)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta knížka vypadá, jako by byla psaná (kreslená) o mně :D

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné fotky! Miluju tohle počasí a barvičky :-)

    OdpovědětVymazat
  4. taky miluju Star Wars a to tak že vášnivě! a chci taky takový triko!!!
    a zrovna v tuhle chvíli koukám na Star Trek takže - Live long and prosper! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Obdivuju tvojí tašku!
    Star Wars nemusim, ale to nbude možná proto, že mi to pustil táta když mi bylo 10 a ja vubec nevěděla o co de.

    OdpovědětVymazat
  6. krásná dokonalá kabelka!!!!a úžasný brýle....:))

    OdpovědětVymazat
  7. (ne)smělej obdiv k tvýmu barevnýmu stylu a ještě (ne)smělejší doporučení v rámci tématu:
    http://www.youtube.com/watch?v=493ljyoox6o

    OdpovědětVymazat
  8. Vulkánským pozdravem machruju kde se dá a nikdo to nikdy neocení!:D
    Pěkná taška!

    OdpovědětVymazat
  9. Avchen: tak bacha ať nedopadneš jako ježibaba z Mařenky a Jeníčka.
    Alice a Andulia: Já to oceňuju.
    Journeyman: Ha,ha,ha
    Všem děkuji za milé komentáře.

    OdpovědětVymazat
  10. včera jsem na stejný triko v h&m narazila a navíc ve slevě takže jsem si ho musela taky pořídít :) mám z něj děsnou radost :)

    OdpovědětVymazat
  11. Alice: Já ho mám taky za 5 euro:)

    OdpovědětVymazat
  12. Já sem zas už jako malá chtěla ovládat svou sílu a chtěla jsem umět nechat levitovat vesmírnou loď. A já bych byla vytrvalej adept na rytíře... a dodneška mě má touha být jako oni neopustila :D

    OdpovědětVymazat
  13. Já to vím!!!!Zdravíme se tak s mým mužem..:D A triko mám z minulého léte, tudíž za plnou cenu:( Ale radost mám z něj stejnou jako ty a Alice...

    OdpovědětVymazat
  14. také mám tričko s hvězdnými válkami,ale s Darth Vaderem...vždycky jsem fandila spíš těm temnějším stranám :D

    OdpovědětVymazat
  15. Barbarella: Já na něj taky už to minulé léto koukala, ale nějak jsem ho pak propásla..naštěstí:)

    Evette: Já byla vždycky až k uzoufání správňácká:)
    Ps: Dart Vader to nakonec taky ještě stihnul otočit:)

    OdpovědětVymazat
  16. ten kufricek je perfektni! achjo, strasne dlouho jsem po nejakem touzila, ted zas musim mit batuzek (coz znamena ze nenajdu ten pravej). a fotky jsou krasne barevne-vesele-optimisticke-atak.)

    OdpovědětVymazat
  17. tricko je supr!! zij dlouho a blaze! :D

    OdpovědětVymazat
  18. Teruna: Já si taky vždycky něco vybájím v hlavě a pak ten neexistující předmět všude hledám.

    Mici: I ty:)

    OdpovědětVymazat
  19. Kdyby ses na Hvězdné války dívala pořádně a nepapouškovala to, co je na netu, věděla bys, že Darth Vader nikdy neřekl "Luku, jsem tvůj otec."

    OdpovědětVymazat