úterý 18. května 2010

Pozdravy z Oxfordu!




Proč mě tak baví?
Trochu zkažené dívky, co na začátku minulého století nosí pánskou botu a čtou knihy!!Kontrast velmi jemných, květovaných šatů a gentlmanských polobotek. Žádné podpadky a přece sakra stylové. Vonící kůží a Gretou Garbo.
Slušeli by mi všechny!!

16 komentářů:

  1. ak nejakého nájdete, pripájam sa :))

    OdpovědětVymazat
  2. Ach, kde by se takové daly sehnat... Oko po nich lační, prsty u nohou se chvějí vzrušením..

    OdpovědětVymazat
  3. Ef: z Asosu,Manga a Modcloth. Asi se neudržím a jedny pořídím,ale které??

    OdpovědětVymazat
  4. neporizuj ty posledni. mam je (za pro me nemalou cenu) a po dvou tydnech dira na pate!
    i kdyz ja mozna trochu smajdam. kazdopadne se mi taky moc libi. krasne maji i v topshopu.)

    OdpovědětVymazat
  5. Teruna: Uch, zrovna jsem si je přes net objednala a začala se těšit. Nemám ale ráda boty ke koukání. No,jo no:(

    OdpovědětVymazat
  6. Po takových mé srdce touží od poslední návštěvy Německa. Ale já si je jednou pořídím! :P

    OdpovědětVymazat
  7. Viděla jsem jedny takové krásné v topshopu...:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Zrovna se je snažím ulovit, ale pořád nemůžu narazit na nejšťavnatější kousek...

    OdpovědětVymazat
  9. Dík za komentář, tak už jsem ty svoje k nakousnutí sehnala, jak sis všimla;)Teď budu v Oxfordu třeba jednou nohou i já:D

    OdpovědětVymazat
  10. ty objednavas i z manga? a jak to maji s postovnym?
    tak treba tobe zrovna vydrzi. je pravda, ze ja smajdam. ted sem si objednala uzasny balerinky, ale uplne se v nich bojim chodit, abych si je zas hned neprosmajdala, tak se na ne zatim jen divam a chodim v nich doma:D

    OdpovědětVymazat
  11. Teruna: Nakonec jsem tu objednávku zrušila, psala mi i kamarádka, že se jí hned zedřeli. Objednávám jen z nouze, protože mám teď Mango tak daleko. Poštovné okolo 200 Kč.

    OdpovědětVymazat
  12. jeee, tak to jsem te nechtela tak ovlivnit. ale jestli mas paypal, tak se daji hezky sehnat levne i na ebay. ja jsem si ted objednala jeste svitive modre oxfordky a staly i spostovnym jen 200!.)

    OdpovědětVymazat
  13. mám podobné za 88 ze second handu. :)

    OdpovědětVymazat