pátek 7. května 2010

Slaměná vdova vybírá popelnice!






Ano, jsem slaměná vdova. Tedy, jsem dívka v krásném slamáku, jejíž milý se nachází tisíce kilometrů daleko. Venku je velmi nevlídně, takže se slamákem koukáme z okna a čekáme na lepší časy!
Ano, vybírám popelnice. Z nějakého důvodu, lidé vyhazují, pro mě, naprosto nepostradatelné věci. Letenští bezdomovci na mě spyklenecky mrkají, všichni známí mě informují o vyklízení půd a sklepů, bleší trhy jsou mi potěšením. Jsem už taková!
Tahle krásná smaltovaná konvice a několik německých knih jsou mým posledním úlovkem.

5 komentářů:

  1. Ahoj, byla jsi/jste nominována v "top 12" jako má oblíbená blogerka.

    http://durduin.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Ten čajníček je naprosto úžasný!! Aj ja chcem takých susedov čo by vyhadzovali takéto skvosty :))!

    OdpovědětVymazat
  3. Nika: Jsem o tom přesvědčená!
    Dudruin: Děkuju, to se úplně rdím:) a moc si toho vážím.
    Azure: Nejlepší je,že je to vždycky překvapení, co a kde se k tobě přidá.

    OdpovědětVymazat
  4. OH a já myslel že taková holka neexistuje X)))))))))

    OdpovědětVymazat