čtvrtek 20. května 2010

Že by?






Jaro? Že by? Chodila jsem městem. Na valu jsem chvíli pozorovala cyklisty projíždějící álejí, krásně je oslňovalo slunce, procházející přes kvetoucí kaštany. Na náměstí byl trh, odvážila jsem se ochutnávat a vonět. Když jsem fotila chřest všichni trhovci se usmívali. Kavárny se odhodlaly okusovat chodníky svými stolky a židlemi. Rozložilo se do nich celé město, upíjeli kávu(já s nimi) a krmili vrabce.

6 komentářů:

  1. Bára? Barbora? á, Rebarbora! že bych otevřela ten rebarborovo-banánový džem?
    a...
    Slovo rebarborová marmeláda bylo vyhlášeno nejhezčím německým slovem (škoda že neumím tak německy abych ho napsala...)

    OdpovědětVymazat
  2. Durduin: he, he. Já hrozně dlouho přemýšlela jak se řekne chřest česky. Doufám, že to byl jen dočasný výpadek.

    OdpovědětVymazat
  3. A nešlo by trochu toho jara poslat i k nám?

    OdpovědětVymazat
  4. Rebarbora, ach... škoda, že jsem zjistila, že neumím péct. Hned bych si udělala rebarborový koláč...

    OdpovědětVymazat
  5. To se máte, že k vám přišlo jaro, u nás bohužel jenom prší :(

    OdpovědětVymazat
  6. za úlovky jezdím do Čelákovic...malá města jsou na to totiž nejlepší...

    OdpovědětVymazat