úterý 11. května 2010

Zelenina







Zelenina od Punktury! Vyjímka, v mé zapřísáhlé nesnášenlivosti k trikům s obrázky. Punktura dělá skvělé věci, recyklují staré kousky oblečení a přidávají jim punk a vintage šmrc. Naneštěstí, v mém vzhledu chudokrevné panenky, se moc punku neuplatní. Tak alespoň tahle parádní zelenina.

12 komentářů:

  1. jůůů! díky za rozšíření obzorů ;o) a ty kšandy, uhmmm, já chci taky!

    OdpovědětVymazat
  2. anouk: Jen počkej kolik parády udělám s trikem od tebe, určitě budou dělníci padat z lešení:)

    OdpovědětVymazat
  3. chichi :o) to jsem zvědavá :o) zatím co vím z ohlasů, tak páni (daleko více než dámy) mají tendenci zkoumat trička pořádně zblízka ;o)

    OdpovědětVymazat
  4. a bližší detail té kérky bys měla? :)

    OdpovědětVymazat
  5. journeyman: Mladické nerozvážnosti se raději drží pod pokličkou.

    OdpovědětVymazat
  6. v tom případě se ti hluboce omlouvám za ten (do trička) vlezlej dotaz :)

    OdpovědětVymazat
  7. tome, o úplně stejným vlezlým dotazu jsem přemejšlela i já :)

    OdpovědětVymazat
  8. a to jsme se do ní ještě pořádně "neobuli" :)

    OdpovědětVymazat
  9. Zrovna vzniká nový motiv, trochu na papíře, trochu v hlavě. Až bude na těle tak se určitě pochlubím.

    OdpovědětVymazat
  10. Punkturu znám, dvakrát jsem neodolala a ta jejich rozkošná rodinka! :)

    OdpovědětVymazat
  11. Nika: Říkala jsem si, že je budeš určitě znát:)

    OdpovědětVymazat
  12. díky za rozsíření obzorů! tvoje triko vyadá dobře jdu prolejzat stránky :)

    OdpovědětVymazat