středa 16. června 2010

Čekání na motýla Emanuela !










Tyhle šaty miluju. Připomínají mi Charlestonky a dvacátý léta. Mají delikátní odstín šedé a drobné, krajkové detaily. Makovou brož jsem kdysi dostala od Adély, prý je háčkuje jakási babička a přivydělává si tak k důchodu. Tak jsem jí vzala provětrat mezi rozkvetlé louky, do vetešnictví, kde jsem objevila krásný čajový šálek a na kávu, kde mi společnost dělali, ve fontáně se koupající, vrabci.
Teď už jen čekám, kdy si mě vyzvedne motýl Emanuel.

15 komentářů:

  1. jůůha jůůůha, tak krásnou rozkvetlou louku jsem neviděla ani nepamatuju. hned bych přišla na návštěvu, uhmm.

    OdpovědětVymazat
  2. Díky těmhle fotkám má teď chvíli léto i na monitoru;) Ta třetí fotka od konce je krásná!

    OdpovědětVymazat
  3. Ta poslední fotka je božská. Prosím, prosím, za kolik bys mi mi prodala maximální digitální kvalitu? já bych si to vytiskla na plátno a dala na stěnu...

    OdpovědětVymazat
  4. Durduin: Ráda bych Ti jí poskytla zadarmo, ale bohužel jsem zapomněla přenastavit foťák po jednom pouze záznamovém používání a tak je kvalita fotek velmi mrzká, a to jsou takhle malé. Větší bych je radši nedělala.

    OdpovědětVymazat
  5. to obrovský bílý srdce na nebi je nádherný!

    OdpovědětVymazat
  6. Journeyman: Páni, já jsem lepší fotograf, než bych čekala. Vyfotím i to, o čem nevím.
    Srdce asi naznačuje, že už bych se o něj měla zase začít zajímat.

    OdpovědětVymazat
  7. Jééééj, krásne fotky! Vohnala si mi radosť do môjho upršaného života... U vás je takto pekne?? :)

    OdpovědětVymazat
  8. Azure: No jo, vyjímečně tu máme líp jak v Čechách/na Slovensku.

    OdpovědětVymazat
  9. posledni fotka je moc hezka...a vubec, co jsem tak v rychlosti projela i fotky z ostatnich zaznamu - pekne!:)

    OdpovědětVymazat
  10. Mně zase někdy příjde, že ty jsi z té doby někdy vystřižená .)

    ten nádherný mrak a polní kvítí - ach

    OdpovědětVymazat
  11. Jo, zlato, kdybys chtěla někdy akty, myslím že bych ti nějakého fajn fotografa mohla zajistit (slušného, neoplzlého)

    OdpovědětVymazat
  12. Durduin: He,he rozhodně bych to měla stihnout dokud ještě nemám prsa mezi kolenama a esteticky neohrožuju.

    OdpovědětVymazat
  13. ach...tvoje fotky chytají za srdce! krásný! a jak řiká Durduin - tu poslední bych si taky klidně dala na zeď...vedle "Moneta" by to k sobě šlo :)

    OdpovědětVymazat