pondělí 28. června 2010

Home, sweet home !





Psáno z Fraktálu.
Den jsem strávila zavalená věcmi. Někdy popoledni, nasycená čínou od paní přes ulici, jsem odházela postel a okamžitě usnula. Zdálo se mi o létajícím ostrově, na který stěhuju všechny svoje sukně a starou Singrovku, která svojí tíhou neustále propadává mraky.
V. umyla okna a do pokojů se teď cpe spousta světla, na balkón jsme vynesli židle a plánujeme tam trávit letní večery. A možná je to opravdu tak, že domov nedělají místa, nebo věci, ale lidé, a tak přemýšlím, kde najdu svoje lidi, před rokem opuštěné.

5 komentářů:

  1. opět (u tebe už klasické) krásné detaily! a můj nejoblíbenější kartáček! :) a ten ptáček to je lampička? super!
    a s poslední větou souhlasím...ale je pravda že cesta zpět k lidem se hledá hůř než ta k domu nebo k věcem...

    OdpovědětVymazat
  2. nomrálně mám stejný kartáček! sme si toho všimlaž teď :D tydle sou super maji milion barev ;)

    OdpovědětVymazat
  3. jiank si mě právě inspirovala k dalšímu článku děkuji ti :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tyhle kartáčky jsou totiž nejlepší!!A krásný k tomu!!:)

    OdpovědětVymazat