pondělí 28. června 2010

Jsem Vaše, pane Darcy !



Kupte mi někdo ty samé ještě v černé. A já Vám budu každý večer před spaním předčítat Pýchu a Předsudek, Janu Eyrovou a Na větrné hůrce.
Momentálně uhranutá vším tím krajkovým, pudrovým, co vypadá, jako by vypadlo z šatníku mladých aristokratek, nebo šansónových zpěvaček.

15 komentářů:

  1. to je nápad, a já nevěděla, co číst:)
    mimochodem krásakrásakrása, ale to už je zvykem:)

    OdpovědětVymazat
  2. Pýcha a předsudek, Jana Eyerová a Na větrné hůrce jsou moje nejoblíbenější knihy!:D

    OdpovědětVymazat
  3. Dekuji:)

    PS: Jsem dovarena z tvych bot! Moc hezke!

    OdpovědětVymazat
  4. boty jsou super a punčocháče taky! ůůůh

    OdpovědětVymazat
  5. super botky! ale teda pana Dracyho a ostatně celou Austinovou fakt nemám ráda... zato Janu Eyrovou miluju! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Na větrné hůrce se mi moc líbilo, teď si asi zajdu ještě pro Janu Eyrovou :) Líbí se mi styl, jakým píšeš!

    OdpovědětVymazat
  7. Skvělý blog! :)
    Jestli máš čas, byla bych moc ráda kdybys omrknula můj blog – myslím že se ti bude líbit! Mám sice hodně zahraničních čtenářů, ale mrzí mě, že nemám moc návštěvnic ze své rodné země a tak bych to ráda změnila – jestli se ti bude chtít, můžeš I dát vědět ostatním českým bloggerkám :)

    Přeju ti krásný den a nemůžu už se dočkat až tě uvidím na svém blogu!
    xxx

    OdpovědětVymazat
  8. A jako...odkud takovehle boty pochazeji?

    Do nebe jsem jeste vstupenku neziskala, takze musim doufat-daji se sehnat nekde tady, na zemi?

    OdpovědětVymazat
  9. Úžasné boty, dnes jsem si podobné koupil u Baťi ;-)

    OdpovědětVymazat
  10. Boty jsou z Topshopu, a na pana Darcyho mi nešahejte!:)

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj, máš kouzelný blog! Líbí se mi tu snad úplně všechno :) Mám na Tebe takovou prosbu, myslíš, že bys mi sem mohla napsat, kde se dají stáhnout ty rámečky, co máš na fotkách z 20.května 2010? Jsou moc pěkné.
    Jinak přeju krásné léto!
    Míša

    OdpovědětVymazat
  12. Misho, děkuju za pochvalu. Používám na úpravu fotek Photoshop (často crossproces), víc asi neporadím.

    OdpovědětVymazat
  13. Já taky používám PS - Elements 7, ale na takovýhle pěkný rámečky jsem tam (a ani na DeviantArtu) ještě nenarazila... mimochodem, poslední fotky jsou parádní. Jestli je to Tvůj byt nebo pokoj, tak Ti ho nesmírně závidim, protože je skvěle vintage. Vidíš svět z neotřelého úhlu a to se mi líbí! :)

    OdpovědětVymazat
  14. dost podobne cerne budou v podzimni kolekci hm, taky je chci:)
    a ano, prstynky jsou z hmka:)

    OdpovědětVymazat