pátek 4. června 2010

Pár švestek..



Tenhle ruksak jsem dostala od Vaška.
Přinesl ho jednou na zkoušku, jako možnou rekvizitu hlavního hrdiny a já, sběratelka umění a starožitností ( vše prožrané červotoči, s vybledlými barvami, nebo nalezené u popelnic), jsem si ho hned zamilovala. Ruksak s námi úspěšně odehrál premiéru, několik představení i derniéru. A když jsem se pak na jedné z Letenských zahrádek loučila s Prahou a kamarády, přinesl mi ho Václav na cesty.
Zbývají mi dva týdny, a já sbalím pár svých švestek (+ kila knih, nepřeberné množství sukní, barvy, papíry a můj růžový kartáček) a vydám/e se na cestu. Doufám, že při putování Německou krajinou stihneme ještě zažít trochu lázeňského nicnedělání na Rujáně, obdivování Fridy Kahlo v Berlíně a projdeme Drážďanské ulice. A pak Praha.
Proč to všechno píšu? Protože se tolik těším. Na moje ulice, na svobodu mého prostoru, na dopoledne v pyžamu a odpoledne v kavárně, na divadla a kina, na hovory a rozhovory, na vztah bez skypu, na svý věci zabalený v krabicích, na mrkvovou polívku ve Fraktálu, na večerní posedávání po Vyšehradskejch hradbách..
Nebyla jsem v téhle krajině rozhodně zbytečně, tak snad nebudu zbytečně ani v té mé, stověžaté.

Na balení je ještě brzy, na netěšení se už je pozdě. Tak spolu s ruksakem čekáme až příjde naše chvíle.


Ps: Včera mi přišel dopis od marcipánového milovníka. Jeden z nejkrásnějších v mém životě. Byl vložen do vlastnoručně patinované obálky a napsán na krásných pohlednicích. Myslela jsem si, že víly neumějí psát, ale jsou asi vzdělanější, než se předpokládá!!

7 komentářů:

  1. Jojo, Fraktál a jeho polívka :-) Ačkoliv kousek od něj pracuju, teď jakoby si mi připomněla něco, co je daleko. Užij si cestování, závidím :-)

    OdpovědětVymazat
  2. ha! ty budeš hrát v tom Brně divadlo! žejo žejo žejo?!

    OdpovědětVymazat
  3. ty tak hezky píšeš....moc se mi líbí výraz "vztah bez skypu" :) přesně chápu jak to myslíš...přesto - skyp je nejlepší věc na světě! :)
    a tak jako ty se těšíš domů já doufám v odcestování a jsem z dlouhého pobytu doma otrávená...snad příští rok :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jupijou... batůžek je stylový, takový machošebestovský! tak ať se cesta vydaří... a kdyby se Ti v Berlíně zachtělo nejlepší zmrzliny na světě, dej vědět a já se podělím o tipy, případně poskytnu průvodcovské služby :)

    OdpovědětVymazat
  5. Avchen: Uvidím, jak se tahle huráá akce vyvine, kde skončíme a jak:) Ale vím, na koho se kdyžtak obrátit:))Díky

    OdpovědětVymazat
  6. chachá: náhernej batoh, nejmilejší komentáře úplně všude, čím víc mě komentuješ, tím víc tu za tou věcí rudnu. díky za pochvaly, jsi úplně strašně zlatá osoba a.. ach!:)

    OdpovědětVymazat
  7. Taky chci jet na Fridu - doufám, že mi to klapne! Tak musíš pak vyprávět :)

    OdpovědětVymazat