úterý 8. června 2010

Plameňák , nebo oslice?





Plameňák, nebo oslice? Něžná labuť, nebo slepice?

Dnes jsem na městském valu uviděla kluka, který vypadal, jako bych ho namalovala. Nejdřív mě napadlo, jestli takhle, s tužkou v ruce, nerozsévám po světě bytosti. Tolik mě to pobavilo, že jsem se potom musela na toho chlapce z mé ilustrace přihlouple usmívat, což zase způsobilo, že jeho světlá kůže zrudla a zflekatěla. Tímto se mu oficiálně omlouvám za mé nepřístojné chování.
Málem jsem zašlápla dvě zamilované (nechce se mi psát pářící se) ploštice a potkala několik neskutečně krásných, těhotných dívek.
Pak mi přes cestu přeběhl zrzavobílý kocour, a já z toho odvozuji svojí zářnou budoucnost.

A ještě jeden dotaz, co mi nedá spát:
Jak je možné, že všichni kluci v bekovkách vypadají sakra tak sexy?

11 komentářů:

  1. Ano, souhlasím, bekovka je prostě něco, co dodává klukům klukovský šmrnc!

    OdpovědětVymazat
  2. rozhodně něžná labuť!
    ta představa rozsévání bytostí je úžasná...na druhou stranu trochu strašidelná no...
    a já se taky vždycky bojim že šlápnu na ploštice jak jsou spojený! a je mi hrozně líto těch rozšláplejch...
    jak to ty chlapy dělaj nechápu! ale souhlasím! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ooooo chlapi a bekovky... úžasný :))))

    OdpovědětVymazat
  4. bekovky jsou pro krátkovlasce... bleah

    OdpovědětVymazat
  5. rozhodne nežná labuť..ináč,čo sú to bekovky?

    OdpovědětVymazat
  6. teď si mě pobavila historkou o červenajícím se klukovi a tak celkově mě okouzlil tvůj styl psaní :)
    snad asi nějakej odvěkej zákon kluci a bekovky

    OdpovědětVymazat
  7. Díky za komentáře.
    Journeymane nežárli, Folly nevím jak popsat bekovku, asi čepice zvolna přecházející do kšiltu:),Lizzie díky za pochvalu.

    OdpovědětVymazat
  8. Pozor pozor, cca ve dvě hodiny ráno dnes německá policie vyvlekla v poutech z autobusu Vietnamce, taky měl na sobě bekovku a moc sex-appealu mu to zrovna nepřidávalo :))

    OdpovědětVymazat
  9. Avchen: Koukám, že jsi měla dobrodružnou cestu. Asi holt existují vyjímky potvrzující pravidlo.

    OdpovědětVymazat
  10. Vážně se mi líbí, jak se krásně a barevně vyjadřuješ. Člověk si to hned všechno tak hezky zamlženě představuje a je mu z toho fajn;) Děkuju

    OdpovědětVymazat
  11. krásná labutí čelenka...a kluci v bekovkách fakt mají své kouzlo..nevím, čím to je :))

    OdpovědětVymazat