čtvrtek 24. června 2010

Schwer verliebt !




36room hostel.


Krásná Františka a její úlovky z Berlínských sekáčů (v pozadí babka flaškosběračka).

Výbava.


Trochu toho pouličního umění.



Jsem zamilovaná. Těžce. Do Berlína.
Miluju, jak často se v Kreuzbergu musím otáčet za krásně oblečenejma holkama. Miluju, že tam skoro každej kluk vypadá jako dvojče Nicka Cavea. Miluju pít vanilkovou kolu, Fritz Limo a radlera před obchůdkama tureckejch živnostníků. Miluju koncerty v metru a koncerty v parku a koncerty na ulicích. Miluju sekáče plný pokladů, který vás nutěj přehodnotit úmysl, nevybírat váš účet do mínusu. Miluju kluky rozzářený nad gramofonovejma deskama z bazaru a miluju hostel, co vypadá jako by v něm bydlela zchudlá kněžna z dávnejch časů.
Miluju, že pohled ostatních na vaší osobu, znamená spíš uznání, než podivování se a úšklebky.

Ať žije Berlín!! (ale já se stejně těším do Prahy)

11 komentářů:

  1. Paní plameňáková, jste tu ještě? Ráda bych vás poznala osobně... kdyžtak se mi ozvěte na mail, jo? ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta Oslice dnes odjela, bohužel. Ale ráda by zase někdy přijela:)

    OdpovědětVymazat
  3. Jééé... Můžeš sem dát adresu na ten berlínský hostel? V létě se tam chystám a tohle se zdá být perfektní. Děkuji.

    OdpovědětVymazat
  4. sraz? praha? víla s berličkama?

    OdpovědětVymazat
  5. Gretko, já tak zbožňuju ty tvoje fotky. A chci do Berlína, nikdy jsem tam nebyla!

    OdpovědětVymazat
  6. Anonymní: Když klikneš na nápis hostel pod fotkou, tak jsi u nich na stránkách. Je vážně prima.
    Julie: Jéé, ráda, ale nejdřív tak v úterý - středu. Přesouvám se teď pořád sem a tam, ale pak už snad Praha. Pošleš mi na mail číslo?

    OdpovědětVymazat
  7. Blanche, někdy vyrazíme:). Ale teď chci sakra sedět chvíli doma na zadku!!!:)

    OdpovědětVymazat
  8. Jů, já chci taky takové sekáče. Můj oblíbený nemá zdaleka takovou atmosféru...

    OdpovědětVymazat
  9. chci tady taky berlínský sekáče! a nebo rovnou odjet do berlína!

    OdpovědětVymazat
  10. Souhlas, Berlin je super! Misto, kam se jednou prestehuju :-).

    OdpovědětVymazat
  11. já chci do Berlína! už louho mě láká ale ty tvoje fotky to je poslední kapka a frčim nach Berlin! krásný....

    OdpovědětVymazat