středa 2. června 2010

Symbol a Symbolika !





Po večerech drtím Junga a psychologii osobnosti. Není to pílí, je to nevyhnutelností. Všechny romány jsou přečtené, dokonce i čitelnější Fromm byl už přelouskán.
A protože nejúčinnější technikou učení, je používání mnemotechnických pomůcek, představuji Vám svou verzi symboliky.
Když si načervením rty:
* připadám si krásná

* mám chuť všem okolo říkat "Mon Cheri"
* prohlížím se ve výlohách
* víc se usmívám
* kouřím v kavárnách ( ano, celé je to trapně povrchní)
* neobejdu se bez šatů

A k tomu mi stačí jedna rtěnka, a rudé rty, jako symbol ženskosti, Francouzského šarmu a první republiky.Ano, jsem tedy nečekaně, vědomě/podvědomě ovlivnitelná.

Ps: Poslední fotka je pro Christiana, aby věděl, jak krásnou má dívku. ( Respektive, aby vůbec věděl, jako jeho dívka vypadá!!)

16 komentářů:

  1. Ach, já to úplně chápu, protože v rudých rtech si úplná femme fatale.

    OdpovědětVymazat
  2. všechny body u červánkových rtů na sobě pozoruji taky :)

    OdpovědětVymazat
  3. to nos, to ti sedí. taky bych chtěla moci nosit tmavou pusu..

    OdpovědětVymazat
  4. Díky za pochvalu.
    Anouk: Myslím, že to funguje na všechny!!

    OdpovědětVymazat
  5. mám z těch fotek pocit, že tvoje rty chutnaj po zralejch ostružinách, mňam..
    jsi roztomile sexy:)

    OdpovědětVymazat
  6. kromě bodu dvě, to sedí i na mě :)
    Neustále se na sebe poté dívám, každou chvíli se kotroluji v zrcátku, které sebou normálně vůbec nenosím.

    OdpovědětVymazat
  7. ...a z fleku bys mohla hrát Amélii!!!!Krásná žena jsi. Tmavé vlasy, modré oči, světlá pleť a rudé rty=dokonalost...

    OdpovědětVymazat
  8. Belle Barberella: Ono to s tou dokonalostí zas nebude tak horký, ale na to abych se zaobírala komplexy jsem už moc velká:)

    OdpovědětVymazat
  9. souhlasím, vypadáš jak Amélie ^^
    úplně z toho křičí šarm (a taková ta dlouhá francouzská cigareta)

    OdpovědětVymazat
  10. Já chci mít tvoje rty, ne tu chlebárnu co mám :-D

    OdpovědětVymazat
  11. souhlas s roztomile (možná až rozverně) sexy jak to vyjádřila ašu :)
    máš opravdu krásný rty!

    OdpovědětVymazat
  12. Na školu chodím do Prahy na Střední průmyslovou školu oděvní.

    OdpovědětVymazat
  13. Já jen na tu rudou prostě někdy nedokážu sebrat dost odvahy. Ale když se to podaří, mám pak chuť se teleportovat někam na Montmartre;)

    OdpovědětVymazat
  14. Cervene pery jednoducho maju nieco do seba a to aj s tou cigaretou v puse :)

    OdpovědětVymazat
  15. sa mi páči tvoj prístup k sebe samej.Veď sa treba pochváliť a uvažovať o sebe ako o sexy,usmiatej babe:)
    Keby viac žien malo podobné zmýšľanie hneď by bol svet krajší

    OdpovědětVymazat