pondělí 5. července 2010

Liduprázdno!





Město se vylidnilo a na Letenských zahrádkách posedávaj jen zarytý milovníci města, zásadně necestující, nebo ti, kterým nic jiného nezbylo.
Pití kofoly a dobře vychlazený Plzně ve Ztraceným ráji, může být při správné společnosti, nejkrásnějším zážitkem týdne.
Jsem velmi špatná modelka! Chtěla jsem se Vám pochlubit nejdokonalejším trikem od American(klikni na mě) Apparel, které se dá nosit výstřihem dopředu i dozadu, jenže mnohem raději jsem za hledáčkem, než před ním.
A dnes se těším na bouřku.

Ps: Fotky od Christiana.

8 komentářů:

  1. Máš krásné botky a tričko a vůbec. A Prahu mám v tomhle období nejraději, za poslední týden jsem tam byla třikrát, když už to mám zas tak blízko, asi navždy zůstane mým domovem, i když tam už nebudu bydlet.

    OdpovědětVymazat
  2. Liduprázdno a já stejně musím sedět pod Letnou v práci a čekat, jestli náhodou nepůjde kolem nějaký palačinekchtivý člověk...

    OdpovědětVymazat
  3. krasa krasa, prazdna praha v lete je proste nadherna :)

    OdpovědětVymazat
  4. juhuu konecne sa mi podarilo narazit na tvoj blog , dakujem za pohladnicu velmi ma potesila :)

    OdpovědětVymazat
  5. ono je mozne, ze ty prsteny teprve v prodeji budou. zkus obchazet az ke konci cervence. je to podzimni kolekce

    OdpovědětVymazat
  6. Blanche: Jé, tak já se tam někdy zajdu podívat.
    Terunko, tak já to ještě zkusím, děkuju.

    OdpovědětVymazat
  7. Mne sa prave na tych fotkach co tu mas celkom pacis :)

    OdpovědětVymazat
  8. Díky za kompliment Berry, teď budu žít chvilku s takovým příjemným úsměvem:)

    OdpovědětVymazat