úterý 13. července 2010

Něžně barbarsky!


Obcházení ulic a pozorování obrazů a tváří na zflekatělých,oprýskaných zdech po Boudníkovsku.
Snad se sám Něžný barbar neotáčí v hrobě, když si s jeho jménem, jeho vyznáním pohazuju na jazyku a klávesnici. Třeba někoho napadne otevřít knihu a zakoukat se do jeho grafiky, nebo se zadívat na oprýskanou zeď, a nechat se chvíli unášet krásou a fantazii.

Dnes jsem hodila srp do žita. Oslava byla velkolepá. Muž mě pozval na kávu a zázvorovku. Jelikož jsou mi celou rodinou věnovávány obálky( jen děda mi donesl růži), obcházela jsem místa, kde já nakupuju(okukuju) velmi ráda.



Jsou dva druhy sekáčů. Ty, kde se hrabe a hrabe, a vyhrabané stojí pětikačku. A pak ty, které se jmenují vintage a a nevíte, co první zkusit. Jen jsou stejně drahé, jako normální obchody. Mám ráda obě možnosti. QUASIMODO je v pasáži Platýz, kousek od Národní třídy.
Ps: Ty modré s hvězdami jsem vyzkoušela, ale chce to oblejší tvary.

Kochání v Michalské, v galerii Art Deco. Sem chodí nakupovat kostymérky z Barrandova, když potřebují originál šaty a doplňky pro nějaký film z dvacátých let.

Moje pruhovaná, hedvábná sukně na cestě do Senior bazaru, kde mají ale jen do tří!

A teď mě čeká dva týdny seno, kůrovec, tráva, krmení a kydání, chytání uprchlíků, pečení bublaniny a podobné činnosti, při kterých se tříbí mysl a pěstí tělo.

9 komentářů:

  1. Ja se priznavam, ze i kdyz se mi vintage obchody slozenim zbozi neuveritelne libi, je mi vetsinou lito davat za ty veci cenu stejnou jako za nove...ty hrabarny (i kdyz je to hrabani casto opruz) maji neco do sebe nejen kvuli cenam, o kterych se pomalu ani nesni, ale clovek ma z takoveho skutecne "objeveneho" kousku (tim spis pokud jde o znamou znacku) vetsi radost:))

    OdpovědětVymazat
  2. Ty modré s hvězdami mám vyhlídlé! I ty oblejší tvary by byly, no možná trochu až moc .)

    OdpovědětVymazat
  3. Moniko máš pravdu, taky mám ráda pocit objevitele.
    Niko, když jsem je viděla, tak jsem si na tebe hned vzpomněla :)

    OdpovědětVymazat
  4. a Quasimodo je taky spíš dražší a jsou tam vintage věci nebo ne? máš nějaký tipy na sekáče spíš levnější kategorie? dík Romana

    OdpovědětVymazat
  5. Quasimodo je spíš dražší Romano. Nejlepší sekáč co znám mají v Lomnici nad Popelkou na náměstí, ráda chodím i do Senior bazaru (je v nějaké uličce nedaleko Vltavy a směrem na Národní třídu), a zahrabat se vyplatí jet někam na okraj Prahy, kde jsou takové ty haly a podobně.
    Hezký lov!

    OdpovědětVymazat
  6. Grétko, sice pozdě, ale přece děkuji za pochvalu :) To jednoho vždycky potěší, od tebe dvojnásob. A navíc jsi jmenovkyně!

    OdpovědětVymazat
  7. ach, zrovna minulý týden! ale v pražském centru jsem potkávala samé lepší vintage obchůdky, sice krásné, ale na druhou stranu, není nic lepšího, než pořádně zapadlý malý secondhand v městečku na konci světa, kde se nacházejí ty opravdové poklady. /zrovna hledám klasickou pánskou koženou diplomatku.

    OdpovědětVymazat
  8. sranda! ja mám tie modré šaty s hviezdičkami! :)) zo sekáča za 0,9 € sa to vcelku vyplatilo :)... akurát dnes som ich mala oblečené...
    inak pekný uťfík :)

    OdpovědětVymazat
  9. závidím Ván tie "vintage bazary" u nas na slovensku ziadne poriadne nie su

    OdpovědětVymazat