pondělí 12. července 2010

Překvapivě překvapivé!




Měla jsem překvapivě překvapivý týden.
Ocitla jsem se na opeře(poprvé v životě), sklízela jsem seno, vyklízela kuchyň(né vlastní),cestovala černým, buržouským autem po ráji(Českém), navštívila nejlepší sekáč v rodném kraji, konverzovala o odsunu Němců(s jedním odsunutým Němcem),pekla dort a teď svatba(také né vlastní).
Tak mě napadlo, jak je pěkné, nechat občas svoje plány na osudu. Třeba není nutné, mít neustále plný diář, třeba je někdy lepší, neplánovat a počkat si, co nám život přichystá. A pak si to užít a dobře se bavit.

Ps: Je lepší jít na svatbu za sci-fi kosmonautku, nebo za hraběnku z Devonshire?

9 komentářů:

  1. Super týden, poslední dobou se také nechávám vláčet událostmi...
    Vážně se mi líbí tvůj blog,skvěle fotíš a tak..
    Andula

    OdpovědětVymazat
  2. Hm, ja planovat naopak musim, lebo inak by som si nemohla uzivat asi nic :D
    Kabelky pekne

    OdpovědětVymazat
  3. Hraběnka. Ale určitě musí být excentrická :-)
    Úplně ti závidím. Doma je prostě doma, čím déle a dále jsi, tím snovější je návrat.

    OdpovědětVymazat
  4. prave sem se přistihla že tři minuty přemýšlím která z nich je hezčí :D ta druhá...má stejnou výšivku jak deníček po prababi ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Jednoznačně za hraběnku - "viac ti to pristane" :o)) Kača

    OdpovědětVymazat