úterý 13. července 2010

Rafinovaně!



Mám nejrafinovanější triko na světě. Je od Anouky. Chtěla vědět, jak ho nosím. Odpovídám:
"Jedině s peřím, francouzkým espritem v kostech a chutí nechat si občas sklouznout něčí pohled po páteři."

Snad mi to tvůrkyně schválí.

10 komentářů:

  1. Opravdu úžasný. Líbí se mi moc... bavilo by mě, kdyby mi lidi koukali na páteř :)

    OdpovědětVymazat
  2. jooooo, to je nádherný!!! děkuju :o) strašně moc ti sluší, waw :o)

    OdpovědětVymazat
  3. zbpžňujem tričká s výstrihom na chrbte:)je to také sexy:)
    len ja ich nenosím lebo neznášam svoj chrbát

    OdpovědětVymazat
  4. Anouka: Já děkuju tobě!
    I všem ostatním za komentáře.

    OdpovědětVymazat
  5. ůůů a vypadá to dobře i zepředu bez podprsenky?

    OdpovědětVymazat
  6. Subaudition: Vypadá, triko je totiž volnější a moje prsa zatím ne:)

    OdpovědětVymazat
  7. musím si ho taky koupit, sakryš... ale řikám si, jak mi to sedne..hmmm

    OdpovědětVymazat