pátek 30. července 2010

Tuš, Tužka, Tuším!



Za posledních pár dní, jsem třikrát nastoupila do špatné tramvaje a pak s očima upřenýma do knihy a nebo z okna i několik chvil ujela, v přesvědčení, že opravdu jedu dvacetšestkou.
Za posledních pár dní, jsem zažila mnoho setkání. S lidmi, kteří ke mě už nějakou dobu patří, i s lidmi, které bych ráda, do toho velmi střeženého a choulostivě opatrovaného seznamu přidala.
Od Řehoře Samsy bych si ráda odnesla celé regály knih a musím pořád myslet na ty puntíkaté šaty z Františkáské zahrady, které jsem byla očumovat s Julií.
Pamatujete si na září?
Vybírání tužek a sešitů, vůně čerstvě vylisovaného papíru, barvy a fixy a pastelky ve všech odstínech světa. Nové pravítko a s ním i nový začátek.
Mívala jsem dojem nepopsaného listu. Mívala jsem penály, jejichž kapsičky a gumová držátka byla v září přeplněna výbavou, a které na konci roku připomínaly prázdná ústa babky uklízečky.
Pořád miluju papírnictví. Miluju všechny ty vůně a odstíny. Mám ráda i myšlenku, že nový začátek je vždycky možný, a my se nemusíme pořád tahat s tím, co jsme v minulosti zkopali.

Ps: Artdeco balící papíry jsou z Umprum muzea a penál je od Papelote.

7 komentářů:

  1. Taky mam moc rada papirnictvi se vsemi nezbytnymi serepetickami a vuni noveho papiru :)

    OdpovědětVymazat
  2. posledni dobou mam rada zapisnicky, a zapisovani si do nich. nebo obkreslovani ctverecku a tak. papelote je skvely projekt!
    aja dneska 4x odbocila autem jinam nez jsem mela, ackoli tu cestu znam, jen jsem tam delsi dobu nejela. asi je neco ve vzduchu!

    OdpovědětVymazat
  3. veľmi príjemný príspevok drahá :)

    OdpovědětVymazat
  4. dobře napsaná! penál je moc hezkej.. milovala sem nákupy do školy,obaly na sešity, sešity (ale linkování okrajů do nich jsem nesnášela), tužky, fixy...

    OdpovědětVymazat
  5. Ten penal bych taky chtela mit! Diky za tip a vedomi ze existuje, akorat bych potrebovala tak na 50 tuzek .-D

    OdpovědětVymazat
  6. To jsem viděla v novinách a chtěla jsem se podivat na netu, dík za připomenutí:)) Je užasnej, vejde se tam jen to, co potřebuješ, žadne zbytečnosti..perfektni

    OdpovědětVymazat