čtvrtek 1. července 2010

Znovu ( a snad lépe)






Praha mě přivítala horkem, kofolou a letními výprodeji.
Taky mě trochu omráčila, nestydatě mě nacpala do prostředků veřejné dopravy a nechala mě topit se v davu.
Je dusno, koukám z okna a tramvaj sebou smýká v rytmu zatáček. A za mnou holka, posazená svému chlapci na klíně. Jak přibývá cestujících, přibývají i její poznámky. Nastoupí kluk se zajímavým účesem a ona komentuje, přistoupí slečna, co sklidila můj soukromý obdiv za originalitu a ona už sotva, mezi svými kritikami, popadá dech. A tak nějak celou cestu.
Napadlo mě, jak snadné je kritizovat. Jak snadno se za zády obrací oči v sloup.
Možná by jsme měli být nejvíc kritičtí k sobě. Prospělo by to modním kreacím v tramvajích, i našemu vlastnímu úsudku o druhých.

Mimochodem, trekingové sandály a čouhající bílé podprsenky ( čímž daná slečna také oplývala), znamenají pro mojí snahu nekritizovat, opravdovou zkoušku.

12 komentářů:

  1. máš taký krásny obyčajný nevlezlý štýl čo sa mi veľmi páči.

    Ale tak zase priznajme si,kritizujeme všetci..niekto viac niekto menej

    OdpovědětVymazat
  2. ježiš, nejvíc ti to sluší, má drahá! a krásný to interiér, kde to je?:)
    smart critiques, stupid creates!

    OdpovědětVymazat
  3. Julie, je to u mě doma. Křeslo jsem našla v jednom rozpadlým domě a nechala přetáhnout:)
    Pořád myslím na tu naší kávu, jen mám pocit, že do toho pořád něco leze. Prázdniny jsou vrtkavé a impulzivní, ale tak to má bejt.
    Sally, máš pravdu, jsme všichni kritičtí, ale je kritika konstruktivní a kritika schazovací.

    OdpovědětVymazat
  4. Zbožňuju ty fotky, moc ti to sluší!

    OdpovědětVymazat
  5. Krásny kvietok, krásne šaty , kabelka, botky, kreslo... Prosto veľmi vydarené fotky :)!
    A s tou kritikou máš úplnú pravdu. Tiež ma zarážajú dievčatá, poprípade chalani, ktorí si sami neuvedomujú svoje chyby a ohovárajú druhých....

    OdpovědětVymazat
  6. takže ty bydlíš v praze? no to je skvělé!:)
    hele, říkala jsem si, někdy příští týden? jsem totiž stále dost nepohyblivá (tzn. nemůžu jezdit mhd a ujdu jen velmi omezenou vzdálenost), ale třeba ve čtvrtek už by to mělo/mohlo být lepší. máš stále čas? kdyžtak piš na mail/mobil:)

    OdpovědětVymazat
  7. Máš pravdu a nádhernou kabelku.

    OdpovědětVymazat
  8. joochooochooo tak takovyhle kriticky jsem potkala i ja behem skoly v brne, holky co maj vsechno zmaknuty a nebo se tvari,ze jsou naprosto nad veci a ze kdyby se starali o neco tak povrchniho jako je moda, tak by asi nebyli takovy pohodarky jaky chteji byt.doporucila bych jim pusu na zamek a klic radeji zahodit nekam do stoky.nebo aspon premyslet nad tim,co z te pusy vypusti..jinak ti to moc slusi,nejvic me uchvatila tvoje kabelka a ta ružička!!

    OdpovědětVymazat
  9. Nejenže máš hezounký blog, hezounký styl/ v oblékání,psaní i focení/, hezounký a milý obličej - ty máš /jak je z těch několika málo fotek vidět/ i tuze hezounký byt...:o).
    Tvůj blog je pro mě velmi občerstvující a už lehce návykovou látkou...měj pěkné léto :o).
    Katka

    OdpovědětVymazat
  10. Tak tohle je opravdu bravurní článek :) Slečna kritizující asi byla nepatrně k smíchu. A moc se mi líbí tvá předposlední fotka.

    OdpovědětVymazat
  11. uplne nasakle atmosferou, nadherne

    OdpovědětVymazat