neděle 1. srpna 2010

Bylo, nebylo..




Měla jsem plán. Byl to dobrý plán. Víkend podle mých představ. Zbyly představy a já zítra odjíždím na návštěvu k Baťovi. A zas si představuju, jak mě Zlín vítá s otevřenou náručí. Jak to dopadlo se nejspíš dozvíte. A tak z těch dvou dnů, napěchovaných po okraj, zbyly zachycené okamžiky kouzelného světla, které pomalovalo řeku cestou na CodeMode, a strop u Milého v pokoji.
Představy jsou někdy zrádné. Někdy nás začarují svým podmanivým půvabem a pak se s realitou o sebe vůbec nepodělí. A chtělo by se, stěžovat si na nejvyšší místa, kam že se to poděly, ty momenty pečlivě vysněné a připravené k užití. A chtělo by se zakysle sedět a připadat si ukřivděně, že je Nám nabízena pouhá linka času.
Alespoň jsem se naučila zavařovat okurky!!


A ještě pár otázek.
Jsou, pro alternativní módu v Čechách, synonymem barevné punčocháče, kolové barevné sukně a plstěné brože ve tvaru zvířátek?
Co si představíte pod pojmem "zajímavě oblečený člověk"?
Je oblečení výrazem ducha, nebo jen rozmarem rozmazlených děvčátek?
A jak se Vám líbil CodeMode?

Ps: Kdo na poslední fotce vidí draka vyhrává ode mě úsměv navíc!

11 komentářů:

  1. CodeMode se mi moc nelibil (viz muj blog).

    Jinak k tvym dalsim otazkam...zajimave obleceny clovek je podle me nekdo, u koho je na prvni pohled, ze mu obleceni "sedi". Ve smyslu, ze pasuje k jeho osobnosti a podtrhuje na dane osobe to, co je na ni jedinecne. Necha vyniknout to, co je na urcitem cloveku hezke, odrazi treba i momentalni dusevni rozpolozeni...no a pokud takove obleceni jeste hraje navic na detaily, tak je o to ten clovek/obleceni pro me jeste zajimavejsi a napaditejsi:)

    OdpovědětVymazat
  2. Mořskej koník s mimínkem :)!

    Code:Mode: nic:moc; málo není někdy více; "originalita" už má svou uniformu, odhazuju v dál svýho prastarýho jelínka a zdobím se ničím, protože nejméně je ..nejméně originelní, zajisté, ale nejvíce MÉ pro mé pojetí harmonie.

    A na C:M závěje stereotypu, navíc bazmekově provedeného, um a řemeslo to tam.

    Možná mě ale práskaly do očí příliš nudní koně, a bělouši a havraní hřebci se krčili kdesi. Kde si?

    Veronika.

    OdpovědětVymazat
  3. Huuu... Koně, rodiče a lidičky mají měkkou shodu :)), pardón!!!

    V.

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem na C:M nebyla, ale podle fotek bylo k vidění v podstatě to, co se ve velkém množství namane na fleru. Podle mého se z toho stává spíš takové to: já jsem trendy, jedu na Code:Mode. Proč?

    Neumím definovat zajímavě oblečeného člověka. Dokonce si ani teď nemohu nikoho vybavit... To, co nosíme, by mělo vyjadřovat to, jací jsme. Triviálně řečeno - to, jakou naše tělo a duch hrají barvou aury, takové by mělo být oblečení.

    Přiznám se, že jsem teď týden na chalupě odchodila v jednom tričku, teplákách, naboso, ve falešných kroksech a upřímně - bylo mi náramně, prostě nic neřešit... Za spoustou "outfitů" stojí mnohdy tolik bolesti z přemýšlení a pohřebních nálad z nedostatečného šatníku, že to snad ani za to nestojí.

    Grétko, v čem se cítíš nejlíp? Co je to, co ti dodává pocit blaženosti a spokojenosti? To je to, co ti nejvíce sluší, to jsou ty Šaty.

    OdpovědětVymazat
  5. Asi bych to nenapsala lepe nez Monika, resp. vystihla muj nazor...

    ale dracek je uzasny(buhvi zda to neni maskovaci mrak pro ufounky)

    OdpovědětVymazat
  6. me to codemode nejak nenadchlo, to jarni me nadchlo, asi proto, ze jsem tam byla poprve, ted to bylo spis slabsi, mozna uz bylo vyprodano (sobota pres sestou).. takovy zmatek na prasnem ostrove trosku.. videla jsem tam par lidi, u kterych jsem mela dojem (nemluvila sem s nima), ze jsou zajimave obleceni, protoze jsou zajimavi i jako lidi (proste jim to sedlo, jak pise i monika .)), a ne ze je to ted in, mit broz a barevnou sukni.., takovych tam bylo taky dost :))

    OdpovědětVymazat
  7. Ano, přesně si ty znaky tvorby mladých návrhářů v Čechách vystihla :) Je to jen další z věcí, kterou zase nechápu a nebaví mě.

    OdpovědětVymazat
  8. jak to tady čtu, je mi z toho trochu smutno. Přemýšlela jsem totiž po návštěvě C:M, proč jsem si tam vlastně ani nic nevybrala a nic mě nenadchlo... vlastně mnohem víc mě bavilo pozorovat lidi okolo, protože na pár z nich bylo vážně radost pohledět. A vypadali přirozeně, jednoduše, nebyli ověšeni hromadou přívěsků a broží.
    A všimli jste si, že skoro na každém stánku vysely méně či více zdařené turecké "nasrávačky"? mě se tenhle střih celkem zamlouvá, je pohodlný, pravda... ale nestává se z toho taky tak trochu synonimum originality, tenhle střih.. ale proč?

    OdpovědětVymazat
  9. Alternativa je podla mna prakticky vsetko, co sa nevidi bezne. A to je podla mna aj zaujimavo obleceny clovek. neznamena to, ze to musi byt automaticky nieco vystredne, len nejaka mala odlisnost, alebo pekny detail... vtedy je to zaujimave.

    A ten drak tam naozaj je ;)

    OdpovědětVymazat
  10. Právě proto, že představy jsou tak zrádné, je lepší si nepředstavovat raději vůbec nic..i když to jde zatraceně těžko, to ano.

    Co se týče alternativní módy v Čechách, myslím, že ano, barevné punčocháče, barevné sukně, přesně tak, jak jsi to popsala. Není to tak úplně nevšední, ale přeci jen trochu jiné než ta většina.
    Oblečení je výrazem ducha, aspoň pro mě..člověka by to mělo trochu vystihovat, podtrhovat jeho osobnost. Zajímavě oblečený člověk je ten, koho na ulici nepřelédnu a zaujme mě. Jiný než ta nudná většina neporušující 'normál'. Samozřejmě se to nemusí nutně líbit mně pro mě/= abych to nosila já :-) /, ale aby to šlo k němu. Tady u nás zajímavě oblečené lidi člověk příliš nepotká..možná proto, že jsme až moc konvenční a bojíme se toho, jak by se na nás ti druzí dívali.

    OdpovědětVymazat
  11. ha, já vidím chameleona, co ma takovej ten supermanovskej plastik..no.
    a k otazkam- na codemode jsem nebyla, takze nemuzu soudit.
    - obleceni je jiste vyrazem ducha, preci slecna v jeansech a skateovym tricku je urcite srdcem skateacka a ne rozmarila pseudo fashion holcicka...promin, nevim, co jineho odpovedet, ptz sama nevim.
    - zajímavě obleceny clovek je ten, ktery me zaujme, ani to nemusi byt na prvni pohled- treba nejakym zajimavym detailem. Ale pozor kdyz je neco zajimave, muze to byt zaroven i skarede.
    - ja tuhle alternativni modu moc nevyznavam..par barevnych puncochacu mam a broze se mi taky libi, ale neni to moc muj styl.

    OdpovědětVymazat