úterý 10. srpna 2010

Gentlemansky!



Vestička, jeden z posledních Kájiných úlovků na Hlaváku, hedvábná kravata ze seniorbazaru a brože z rodinných zdrojů.

Nazývejte si mě úzkoprsou, nebo době nepřizpůsobivou, ale já oceňuji gentlemany.
Nemám pochopení pro plivající muže(zvlášť když mi míří pod nohy). Neusmívám se na pány čůrající zrovna tam, kde pocítili potřebu. Nebaví mě hrubiánství a za drsný řeči nikdo nesklízí můj obdiv.
Gentlemana, v dnešní době, nepoznáme podle dobře padnoucího fraku, ani čokoládové bonboniéry na každé schůzce. Já přesto věřím v jejich existenci.
Děkuju všem pánům, mužům, klukům, co mi otevřeli někdy dveře, půjčili svetr za chladných večerů, pomohli s těžkou krosnou, odpustili kdejaké dívčí škobrtnutí.
A děkuju dědovi, který mi pokaždé odsune židli v kavárně, pomůže do kabátu a nosí pravidelně růže.
Jen víc takových mužů!

10 komentářů:

  1. ha! moje řeč! přinesu ti růži.

    OdpovědětVymazat
  2. Dědulínek je přesně onen džentlam, o kterém mluvíš. Psala jsem o tom i na blogu. Jde taky o to si umět vychutnat to, že jsi žena a já mám ráda, ženská privilegia a nedokonalosti, křehkost atd. Takže si i pak vážím mužů, kteří neberou ženy jako kus hadru na vytření podlahy a obdivují je, váží si jich a ¨je jim ctí ti právě podržet ty dveře atd. Žel takových mužů je dnes po skrovnu a já tvrdím, že si za to ženy mohou samy!!

    OdpovědětVymazat
  3. jee, tobe deda nosi ruzi? to je kouzelne :) asi mas kouzelneho dedecka ze starych casu!

    OdpovědětVymazat
  4. Ach, tak jsem si úplně představila toho dědu s růží. To musí být krása!

    OdpovědětVymazat
  5. :) treba v nich veriť a oni sa s ružou v ruke ukážu sami :))
    inak krásna je tá vestička, taká originálna... :)

    OdpovědětVymazat
  6. Veľmi pekný článok...
    Nádherná vesta....

    OdpovědětVymazat
  7. kto by nemal rád gentlemanov??:)

    krásne brošne

    OdpovědětVymazat
  8. super napsane a naprosto souhlasim:)

    OdpovědětVymazat
  9. ano, jenže takových mužů je sakra málo. zvlášť v Česku, kde je to přeplněné hopery v plandavých kalhotách a kšiltovkách. chci do Anglie.

    OdpovědětVymazat
  10. já mám to ohromné štěstí,že mám jednoho takového za přítele...a všichni mi ho závidí...

    OdpovědětVymazat