středa 6. října 2010

Školák Kája Mařík!

Tak si připadám, když beru na vycházku tuhle brašnu, další variantou je malý instalatér!

Včera jsem seděla na Střelečáku a bylo to velmi podzimní. Kaštany opadaly a lákají mě nutkavě ke sbírání plných kapes jejich lesklých plodů. Nemůžu odolat, i když tuším, že jejich lesklá, hladká krása je uměním okamžiku a v mých kapsách dlouho nepřežije. Mám pocit, že tak nějak podobně, jako s kaštany, je to i s okamžiky. Musí se užít, dokud jsou hladké, lesklé a hladivé. Každý pokus o jejich konzervaci a uchování zkončí jarním rozčarováním ze svrasklých hrudek.
Užívejte si tedy okamžiky vydatně, teď na podzim se to přímo nabízí.

Ps: Tak mě napadá, že tohle by měl někdo říct asijským turistům, co zahlédnou Prahu jen přes hledáčky fotoaparátů.

3 komentáře:

  1. Děvče, tys to zase tak pěkně napsala. A to myslim vážně! Přeju krásný podzim;)

    OdpovědětVymazat
  2. pani spisovateľka, krásne píšete :)! a veľmi pravdivo... treba si užívať čo sa dá :) inak podobnú brašňu mám aj ja :) !
    :))))) a ps ma vážne pobavila :))

    OdpovědětVymazat
  3. Ta brašna je dokonala! Tu chci takééé :)

    OdpovědětVymazat