čtvrtek 25. listopadu 2010

Dobrý lov



Vypadají, že je nějaká módychtivá dívka v sedmdesátých letech uložila do skříně a teď na mě vypadly. A hodně mě baví, o to víc, že jsou kořistí úspěšného sekáčového lovu.
Tak se tedy trochu vytahuju a pýřím a vy mě chvalte a vzdychejte nad nimi spolu se mnou!

9 komentářů:

  1. Vzdychám a chválím... ach, ten kožíšek!!

    OdpovědětVymazat
  2. Přesně tak, ten kožíšek, úplně si představuju jak krásně hřejou :-)

    OdpovědětVymazat
  3. wau, vzdychám a chválim! prekrásne, šikula :)

    OdpovědětVymazat
  4. závidím! a tiše doufám, že jednou také na takové narazím!

    OdpovědětVymazat
  5. Sakryš, a já kdo mi poslední dobou vybírá dobré sekáčové obutí!

    Jinak - moc příjemný blog, díky za něj.

    OdpovědětVymazat
  6. hrozne, vobec nezavidim!!!
    :DDD

    http://girlwiththeblackarm.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat