středa 22. prosince 2010

Do teplých krajin II.


V anketě o nejlepší dárek mám letos vítěze už před nadílkou. Děkuju. A pořád si tak trochu sním, že mě vezmou sebou do teplých krajin.
Nejsem ornitolog, ale označila jsem je za jeřáby, tak by mě mohli odnést někam do japonských zahrad a já bych trávila následující měsíce popíjením čaje, malováním akvarelů rozkvetlých sakur a kaligrafií.
Mimochodem, někteří lidé mají velmi specifický dar, možná uchovaný z dob, kdy nebylo na každém rohu pět nákupních center. Je to dar, najít poklad ve veteši, antikvariátu, na Hlaváku a podobně. Jakýsi smysl jim vede ruku a oni umí rozlišit krásu zašedlou věkem a zaházenou haraburdím.
Ano, mluvím o tobě Kájo!
Jak se pozná Váš nejlepší dárek?(a nechci slyšet nic o tom, že je to ten z lásky a podobně)

13 komentářů:

  1. to je ten který mě ani po letech neomrzí :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nejlepší dárek je ten, který budu používat/nosit a nezůstane ukryt na dně šuplíku.

    OdpovědětVymazat
  3. :) nádherné, nejlepší dárek pro mě je ten, o kterém dlouho přemýšlím a najednou mi ho někdo dá pod stromeček :)

    OdpovědětVymazat
  4. tak toto by aj mňa veľmi potešilo. Krásne!

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherní, skutečně!

    Jinak přeju šťastné a veselé dodatečně ;-)
    Tom

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherné!! Podľa mňa sú to bociany (=čápy) tak možno treba čakať prírastok do rodiny.) Pre mňa najlepší darček je buď ručne zhotovený alebo nemateriálny.. vždy ma od manžela potešia letenky niekde, nečakaná dovolenka, spoznanie niečoho, obohatenie.

    OdpovědětVymazat