středa 1. prosince 2010

Větev







Pokouším se zachytit atmosféru Adventu, jehož příchod mě překvapil a zaskočil. Na cestě z práce mě do tmy oslnily všechny ty svítící a zářící výlohy, a při čekání na jedničku jsem pozorovala vánoční strom tyčící se na Štrosmajeráku.
Nějak mi ty přípravy a naladění uteklo v pádícím času všednodennosti. A teď zdobím, okolí i sebe a zkouším přijít na chuť sněhu a mrazu, co nepřeje mým lehounkým kabátkům.
Potřebuju větev, abych jí natřela na bílo a ověsila starožitnejma ozdobama z vetešnictví a tím zasela trochu toho správného naladění i k nám do hnízda. Ale kde vzít v Praze větev?
Líbí se mi všechno to krajkově-sametové, ale přemýšlím, je-li to má svobodná vůle, nebo spíš rozhodnutí řetězců s oblečením?
A šednu, nebo spíš zašedám, navlékaje na sebe poslední dobou jen všechny odstíny téhlé zneuznané barvy-nebarvy. Jaké (barvy) teď nosíte vy?

7 komentářů:

  1. pekné fotky... :) páči sa mi ako si to napísala, vnukla si mi nápad s tou bielou vetvou :) bolo by to krásne! a moje farby? teraz u mňa prevládajú šedivé, krémové a zemité farby... :)

    OdpovědětVymazat
  2. hodně teď nosím odstíny hnědé:)

    http://jollburrfashion.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Moc se mi líbí ty krajková "čelenka?". Tyjo to je parádní nápad s tou větví. No v Praze. Můžu doporučit třeba krčský les. :) Nikdo si tě nevšimne snad. Já tam byla jednou v noci a skoro nikdo tam nejni. Ale jestli chceš, v kukle ti nikdo nebrání. ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Vela ludi mi teraz hovori ze nosia iba sedu. Aj na blogoch sa to dost pise. Ja som sa na svojom byvalom blogu v lete dusovala, ze nebudem nosit ciernu a budem sa jej vyhybat... Tak hadaj aku farbu teraz nosim. Ano, ciernu :D:D:D

    OdpovědětVymazat
  5. Svoje loňské dilema s větví, jsem vyřešila nenápadnou noční bojovou výpravou... :)
    Já letos, stejně jako vloni ladím do modra.. jak svrchník, tak vánoční dekorace

    OdpovědětVymazat
  6. Ach, slečno, jsem Vámi okouzlena! Konečně to mohu vyjádřit, když už zde mám účet, ano ano. A abych nevyjádřila pouze to, tak ještě řeknu, že šedá je fajn!

    OdpovědětVymazat
  7. :-) hm, sranda, ja som zdobila ze uplne v podobnom duchu - bavlna v bielej keramike na okne, prepletane prirodne konare s bielou a trblietkavou, stare sklo.... este ta cipka mi chyba :-) krasa....

    OdpovědětVymazat