sobota 29. ledna 2011

Classic red!








Pokus vyfotit boty se zvrhl spíše ve vyfocení všeho okolo. Nu čož, třeba je to mnohem zajímavější, než nějaké boty. Boty jsou z frcu a všechno okolo je můj pokoj, můj bordel a prach, moje nohy, moje knihy a můj rozmazanej ksichtejček.
A na té rtěnce se píše "Classic red"!

17 komentářů:

  1. Líbí se mi, jak na těch fotkách jsi i nejsi. A boty se mi líbí taky:)

    OdpovědětVymazat
  2. máš krásný křeslo :) a spoustu knih :) a nádherný punčošky/ legíny a botky :)

    OdpovědětVymazat
  3. botky super, fotky super, rtěnka rudá, nuže SUPER=)

    OdpovědětVymazat
  4. Ty fotky mají svoje kouzlo, asi jako všechny tvoje pohledy na svět :-)

    OdpovědětVymazat
  5. To zrcadlo nemá chybu, vypadá jako okno z ponorky. Smeťák / DIY? Nevěřm, že v nějakém kouzelném obchodě ve skutečnosti prodávají pěkné bytové vybavení.)

    (Ty punčochy jsou taky slint, ale nechtěla jsem být přízemní!)

    OdpovědětVymazat
  6. Tie fotky sú kúzelné.....<3

    http://sweetladylollipop.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. to jsou sexi fotky.(máš krásné nohy)

    OdpovědětVymazat
  8. Díky za komentáře.
    Milá Zu, zrcadlo je z Loděnice u Prahy, kde se nachází obchod s takovými netradičními předměty.
    Ale jsi li zdatná kovotepka, myslím, že se dá vyrobit.

    OdpovědětVymazat
  9. Slíbila jsem,že se ohlasím, takže poslušně hláším, že já jsem ta, co Tě dneska přepadla na Play:D

    OdpovědětVymazat