pondělí 31. ledna 2011

Čtenářský deník

Petra Soukupová: K moři

Petr si Magdy nejdřív moc nevšímá. Už je příjemně napitý a navíc Pavel mu ji vylíčil jako sexbombu, a to teda ona není. Je to hubená nafintěná holka z vesnice a moc kouří. Petr má raději holky s velkýma prsama a zadkem.
Takže ji zkouknul, ale dál nic. Pak si od něj půjčila zapalovač, samozřejmě na něj tak pěkně pohlédla, to Petra docela pobavilo, zná tyhle pohledy. Ale pak se ho Magda jen tak letmo dotkla. Petr by nikdy neřekl, že tohle něco změní.
Ale změnilo.

6 komentářů:

  1. Tohle si chci rozhodně přečíst. Četla jsem od Soukupové Zmizet a byla jsem nadšená jako už dlouho ne!

    OdpovědětVymazat
  2. Já to četla v létě a nemohla jsem se od toho odtrhnout. :)

    Z.

    OdpovědětVymazat
  3. je to dost ledový záván, ta knížka.. mrazí. četla se ale dobře.

    OdpovědětVymazat
  4. tak uplně náhodou se koukám na svý oblíbený blogy a co nevidim! Díky, díky! Sem ráda, že se líbilo.

    OdpovědětVymazat
  5. Petro, včera v noci jsem dočetla "Zmizet", a jsem hodně okouzlená. A taky teda překvapená, že tě tady "potkávám". Těší mě.

    OdpovědětVymazat
  6. Taky jsem hltala, obojí, střemhlav, až oči pálily a tekly mi slzy... ale stálo to za to*
    Tak teď podarovávám a těším dál...:)

    OdpovědětVymazat