pondělí 17. ledna 2011

Hra na jaro!






Hipísácká královna kňourá do prostoru a jehla se občas zasekne v nějaké obzvlášť vyjeté drážce. Nevím, kdo ji sjížděl přede mnou. Rovnám svoje malý bytí do polic nový knihovny, co ji můj Milej šrouboval včera k večeru. A čaj už nic neřeší. Už ani med.
A já se namlsala a teď už spíš zajídám to děsně rychlý plynutí času, co přece nic neznamená, ale dneska mě chtěli pohřbívat. Há, to je teda sranda. Jsem zralá osobnost.
A chci dort, když už nemůžu mít zahradní párty s lampiónama a kapelou. Ach jo, my děti mrazu se musíme umět zahřát zevnitř.

3 komentáře:

  1. hepybídej :o) taky jsem vždycky proklínala narozeniny před vánocema a přemýšlela o tom, že místo nich budu slavit letní půlnarozeniny, abych měla ten venkovní večírek s lampijónama :o)

    OdpovědětVymazat
  2. líbí se mi u tebe=)
    snidanevtrave.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. krásně píšeš...

    petratopol.blogspot.com

    OdpovědětVymazat