středa 23. února 2011

*



8 komentářů:

  1. Přesně tyhle kostky máme ještě někde doma. Vyrábí se to ještě vůbec? A bavilo Tě z toho skládat ty obrázky? Já si pamatuju,že mě to hrozně štvalo,tak jsem si z těch kostek stavěla akorát věže...

    OdpovědětVymazat
  2. jéé - ty jsem taky mívala!

    OdpovědětVymazat
  3. Dneska se to vyrábí z plastu a to je zvěrstvo. Potlačila jsme slzu, když jsem to viděla...

    OdpovědětVymazat
  4. když jsem byla u našich, chtěla jsem si je odvést a vystavit v ložnici - udělat z nich hrad pro princezny=) ale bylo jich moc a já mám málo síly.. až na Velikonoce.. to si pak budou naše kostičky na dálku notovat=D

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  6. Jéje, staré vzpomínky, a milé, vyplavyly na povrch :) Děkuji :)

    OdpovědětVymazat
  7. Milá Greto, ani nevíš, jak jsi mě potěšila. Díky! Fazolka

    OdpovědětVymazat