čtvrtek 17. února 2011

Ráda








komiksy. Malá ukázka mých oblíbených. Asi žádný ándroš, ale spíš komiksová klasika. Jednu dobu jsem je i vytvářela, teď akorát s rozkoší čtu.
Nejvíce mě okouzlila Lela Geislerová s příběhem O tygrovi a dívce. Mimochodem autorka, dle mého, zdařilého plakátu k filmu Nevinnost. Po dlouhé době nějaký, co aspiruje na to, viset na stěnách.

9 komentářů:

  1. Jo, zrovna na ten plakát jsme včera s kamárdkou zálibně koukaly. Jedna z věcí co miluju na studiu umělecké školy je,že zatímco ostatní mají v univerzitní knihovně skripta, my tam máme komixy. Osobně miluju Edwarda Goreyho. A Thomase otta. A ohledně tygra a dívky si budu muset doplnit vzdělání. Kde se dá sehnat, v tom Aarghu na první fotce?

    OdpovědětVymazat
  2. alan moore.
    slecno, a kde se nachází komix od lely? V tom sborníku?

    OdpovědětVymazat
  3. Ano, Tygr a Dívka se nachází v tom Aarghu, Pet to teda závidím.

    OdpovědětVymazat
  4. taky mam komiksy rada, od detskych az po ty superhrdinsky..
    aargh se tvari, ze by chtel sedet o me doma na cestnem miste na policce, tak uvidim, co se s tim da delat:)

    OdpovědětVymazat
  5. comics art velice obdivuji a jsem ráda že ho chápeš i jinak než v tradiční formě a taky že jsi ho představila :)na blogu diky ;)

    OdpovědětVymazat
  6. máš moc zajímavej blog! ten komics Maus jsem taky četla...

    sleduj muj blog:

    http://yesterdaywasafairytale.blogspot.com/

    :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, prosim tě, nevíš, kde bych tak mohla sehnat ten komiks od Lely G. ? Internet se tváří, že o ničem takovém (skoro) ani neslyšel...
    Jinak Maus mě hrozně nadchl, hodně mě zajímá zrovna tahle tématika a vypodobnění koček a myší mi přišlo víc než trefné (a trochu i vtipné).

    OdpovědětVymazat