středa 2. února 2011

Tlustej!




Možná je tu stále ještě naděje. Na splnění všemožných mých přání. Třeba budu velká spisovatelka. Mám na to skvělej zápisník. Tlustej.
Je tu naděje i na jaro. Možná v těch šatech do tý doby nezmrznu.
Možná nevadí pyšnit se cizím peřím. Když je to peří pestrobarevný a naaranžovaný na hřebínek do vlasů.
Jak říkám, mám naději.

21 komentářů:

  1. Jéé máš ty šaty! A jsi v nich kouzelná! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Bože můj, to rádio! Sladěnost zápisníku s autfitem pominu, protože.....to....to...rádio!

    OdpovědětVymazat
  3. saticky jsou krasne, moc ti slusi, ta barvicka je okouzlujici! a tlustej nepopsanej zapisnik je vyzva!

    OdpovědětVymazat
  4. Přijdu na autogramiádu.fakt

    OdpovědětVymazat
  5. Tie saty su super...uz aby bola jar!alebo aspon teploty NAD nulou!:D

    OdpovědětVymazat
  6. Máš krásný rádio...a závidím Ti poloprázdnou knihovnu...nechceš mi kus pronajmout?

    OdpovědětVymazat
  7. Půvab nad půvab. Nebesa si zvolila za své imago dei tvé šaty i tvůj zápisník. Není to snad znamení, že jaro už klepe na dveře? Co já vím. Jisté ale je že ten zápisník má na světě nějakého účelu. Já mu budu účelem devátým v řadě, 3. února 2011 v 0:03 se k tomu hlásím hrdě :)

    OdpovědětVymazat
  8. zabrousit hned poránu k takovéhlemu článku... mmm, to je lahoda!

    OdpovědětVymazat
  9. Moje šatičky <3 Zápisník je výzva.

    OdpovědětVymazat
  10. V těch šatech vypadáš jako chrpa! Krása! :-) A vim, že už sem to sem kdysi psala, ale moc se mi líbí Tvůj pokoj a nejvíc to rádio!

    OdpovědětVymazat
  11. a možná sa mi podarí sa do teba nezaľúbiť ;D ;D!

    šaty sú skvelé! a diár predsa tiež :)

    OdpovědětVymazat
  12. tie saty a to radio no proste uzasna!

    OdpovědětVymazat
  13. dneska jsem si koupila šaty a zápisník. šaty samozřejmě úplně ty samé :o) (zápisník trochu minimalističtější)

    OdpovědětVymazat
  14. Notes je nejlepší! Vím to, možná ze mě taky bude spisovatelka. Mám na to notes. Šaty teda nenosím.

    Mimochodem, z toho co jsem prozkoumala, mi tvůj blog dost šmakuje. Nejvíc mě napadá slovo oduševnělý, ale v tomhle případě to myslím hezky:-)

    P.

    OdpovědětVymazat
  15. zapisnik je super, ale ty, ty ses proste kouzelna

    OdpovědětVymazat
  16. Zápisníky přejí spisovatelům.

    OdpovědětVymazat