úterý 1. března 2011

Co dělám, když mam psát diplomku.




Co dělám, když mam psát diplomku? Koukám z okna, koukám skrz výlohu kavárny, koukám na papír, čtu si, čtu Reflex (ve kterym už píšou akorát sračky), čtu záznamy v diáři, čtu blogy, píšu smsky, píšu další položky do seznamu povinností, píšu dopisy komukoliv, chodím městem, chodím po kavárnách, chodím mezi štendrama obchodů, chodím po bytě, meju se, meju nádobí, meju koupelnu (to je dobrá zpráva), stříhám si vlasy, stříhám mu vlasy, stříhám i vousy (jeho), a jsem dost nervózní.

12 komentářů:

  1. K tomu Reflexu - docela souhlasim. Uz jsem se taky z pravidelneho ctenare prehoupla do kategorie "nahodny", vymazala ho z oblibenych stranek na Facebooku a jestli timhle bulvar stylem bude Reflex pokracovat dal, prejdu z nahodneho ctenare na pomlouvace...

    OdpovědětVymazat
  2. diplomka se dá napsat i za 10 dní, věř mi=D takže máš ještě spoustu času na ostatní (důležité) činnosti!

    OdpovědětVymazat
  3. Souhlasím, dělám všechno...jenom ne bakalářku.

    OdpovědětVymazat
  4. jak vidim ten kolac s lesnim ovocem, dostala sem neskutecnou chut na leto a sbirani boruvek a tak, aach. a vidim v diari polozku "upect strudl", mam k tomu bezva recept na pivni testo, kdybys nekdy chtela zkusit:)
    a ty tvy akty!!! kolem pulky kvetna nebo pred budu v cr, tak se musime potkat a spachat to, slibujes?

    OdpovědětVymazat
  5. chichi koukam, ze budes mit za chvili sto nasledovniku, mela bys udelat giveaway:D
    sem teda zvedava na ty tvy spekaty partie, vtipalku:) ja prece nefotim jen krasny modelky..
    a ty ses krasna, tak co.

    OdpovědětVymazat
  6. ach jé. Hodně sil, do práce a všeho okolo.
    (Můžu poprosit o kontakt, něco bych ráda - ale ne skrz komentáře. Děkuju, třeba.)

    OdpovědětVymazat
  7. když mám psát diplomku, tak raději píšu vzkazy sousedům a plánuju různé večírky, dýchánky, setkání, výlety, koukám hodiny na levné lety kamkoli... ale ani stres z neplnění studijních povinností mě nedonutí uklízet, škoda:)
    daniela

    OdpovědětVymazat
  8. to sem ráda, že ten Reflex neni jen muj pocit.
    přijde mi, že co na titulce neni nic jinýho než rádoby provokativní koláže jde jim jen o čísla prodeje

    OdpovědětVymazat
  9. O, s tim reflexem souhlasim, je to uz tak si precist nejaky clanek a na konci zjistit, ze jsem precetla jednu sracku,ze ktere v hlave nemam nic snad uz to drzi je Sibik

    OdpovědětVymazat
  10. No tak to jsme na tom ale úplně stejně :D

    OdpovědětVymazat
  11. Já když psala bakalářku měla nejčistší byt za celý svůj život, měla přehled o cenách leten a last minute, obvolala (skoro) celý seznam lidí v mobilu.... nakonec jsem to dala za 14 dní, ale už bych je nikdy nechtěla zažít znovu :-)

    Držím palce!

    OdpovědětVymazat