čtvrtek 3. března 2011

Indigo


Ráda bych do Rudolfina na Mutující médium, stačí překonat lenost, která mě pokaždé, když jdu kolem, přiměje raději jen tak korzovat po nábřeží. A vášnivě zbožňuji indigo, neuchopitelný odstín modré. Co to o mě vypovídá netuším.
Asi otravuju, ale mám na Vás prosbu. Chci číst zase něco až do rozednění. Hledám, ale zatím neúspěšně. Která Vám leží na nočním stolku, nebo přetěžuje tašku, ale stejně ji láskyplně vláčíte všude sebou?
A ještě jeden dotaz. Kolik bot může vlastnit jedna dívka/dáma, aniž by jste ji považovali za zvrácenou? Jen tak do diskuze.
Jo, a stříbrné šaty jsou "vintage", nebo-li ze sekáče.

18 komentářů:

  1. všechno od murakamiho, mam ho za 2 dny precteneho

    OdpovědětVymazat
  2. mým vyvoleným je Tom Robbins.. a ještě mám ráda Muriel Barbery.. k botám nic nemám, vlastním dvoje kecky, dvoje baleríny, jedny sandály, holínky, martensky a polobotky po mamce - that´s all.. takže nemůžu soudit=D

    OdpovědětVymazat
  3. Artur Golden - Gejša..nejúžasnější! + Příliš dlouhé zásnuby

    OdpovědětVymazat
  4. nejvíc mě zaujal J.S.Foer-Příšerně nahlas a k nevíře blízko, pak taky Petra Braunová - Kalvárie(nebo Pozorovatelka-obě dobré), nebo ještě Zadie Smith - O kráse. Každá je na jiný téma, všechny zaujmou a všechny se dají přečíst jedním dechem...rozdíl je pouze v počtu stránek:))

    OdpovědětVymazat
  5. Camus; Cizinec.
    Šrámková; Hruškadóttir. (Nejdeš se v ní, jistě.)
    Hůlová; Paměť mojí babičce.
    Balabán; Povídky a Zeptej se táty.
    Šindelka; Chyba (takhle na jaře vřele doporučuju).
    Fischerová; Domek na vinici (kus ženské poezie).
    Hruška; Zelený svetr (kus mužské poezie).
    Deníky Honzy Zábrany. A básně.
    A Topolova Sestra, když člověk má srovnáno. Jinak je nebezpečná.

    OdpovědětVymazat
  6. Marsha Mehran: Polevka z granatovych jablek

    OdpovědětVymazat
  7. Tove jansson Dcera sochaře
    hermann Hesse Narcis a goldmund
    ivan wernisch Lásku já nestojím
    Kurt Vonnegut Snídaně šampionů
    Cyril Pedrosa Tři stíny
    třeba. třeba se k něčemu dostaneš. nebo už dostala. A přeju nějakou hezkou chvíli, občas číhají po večerech :-)

    OdpovědětVymazat
  8. "vintage" šaty mě uchvátily:)
    já momentálně čtu povídky woodyo allena Bez peří, který miluju protože jeho humor je mi vlastní;)

    OdpovědětVymazat
  9. Roald Dahl - cokoliv a moje úchylná klasika: Harry Potter, zrovna teď s sebou vláčím Ohnivý pohár, je to prostě pohádka pro nedospělé, od těch 13, co to čtu se ta knížka asi změnila, nebo co, ale já ten jejich svět stejně miluju... :) Abee

    OdpovědětVymazat
  10. v poslední době určitě Katharina Hagena: Chuť jablečných jadýrek, vyšlo to v Hostu. zzzz

    OdpovědětVymazat
  11. ..Mistr a Markétka - Bulgakov..předpokládám však, že už jsi ji četla.. pak tedy Bílí negři - Ingvar Ambjørnsen..
    ..Klára skřítek

    OdpovědětVymazat
  12. ty šaty jsou jak z četnických humoresek..chcu je :D

    OdpovědětVymazat
  13. ...Atlas mraků od Davida Mitchella, na vláčení s sebou trochu tlustý, ale stojí to za to!

    OdpovědětVymazat
  14. K Chuti jablečných jadýrek se přidávám, s MUrakamim bych byla opatrná, ale Kafka na pobřeží myslím splňuje Tvé požadavky - a za sebe: Franz Werfel - Zpronevěřené nebe.

    OdpovědětVymazat
  15. S. Salminenová Katrina
    G. Kamban Pannna ze Skálhotu
    J. Saramago Baltasar a Blimunda

    OdpovědětVymazat