neděle 20. března 2011

Při neděli. Pozoruju u sebe jisté pravidelnosti. Třeba mi dělá dobře číst si ve vaně. Ráda si čistím uši vatovými tyčinkami. Čichám ke knihám. Určitou dobu jím často stejné druhy potravin. Neukládám desky do obalů, i když mi to Ch. vždycky vyčte. Sepisuju si seznamy do diáře a pak odškrtávám. Piju hodně kávy. Koukám na to, co mají lidé na sobě a dělám si úsudky. Občas potřebuju poškrábat na zádech. Nestelu ( ale snažím se). Mám sklon být melodramatická. Vadí mi dlouhé nehty ( asi zvyk ze střední). Jsem kritická. Píšu si deník. Nerozumím hudbě ( i když chodím s bubeníkem). Mluvím nahlas a hodně. Zajímají mě staří lidé. Chtěla bych mít židovské kořeny ( nevím proč). Inklinuju k tomu, stát se samurajem. Vůbec nerozumím filosofii. Vybírám popelnice a velkoobjemové kontejnery. Mám hodně barev a poslední dobou vůbec nemaluju. Patnáct párů bot ( je to hodně?). Lepím si fotky do alb. Chtěla bych umět příst. Dávám si do čaje med a citrón. ..
Jeden pán mi říkal, že celek můžeme někdy přesněji nahlédnout skrz jednotlivosti. Podíváme-li se na detaily, a odhalíme- li ty podstatné, můžeme dannou věc (člověka) vidět nově a přesněji. Zajímavé.

8 komentářů:

  1. zajímavé a pravdivé. jen při soužití s mužem jsou detaily důležité, najednou to není ten princ na bílém koni, ale začneš přemýšlet, jestli opravdu je ten pravý, protože vidíš všechny každodenní detaily..
    dřív jsem s cizíma lidma hodně mluvila, teď už ne a přitom bych se nad jejich slovy mohla zamýšlet a užívat si ta jejich moudra.. třeba zase začnu..

    OdpovědětVymazat
  2. také moc ráda čichám ke knihám, hlavně k těm hodně starým...

    OdpovědětVymazat
  3. voňavý knížky! vatový tyčinky! krátký nehty!!<3
    už tě chci potkat a fotit nahou, poetko..

    OdpovědětVymazat
  4. tajemství krásného života, jako bych četla na voňavém papíře a ne na blogu. Udivuje mě tahle možnost, možná nejsem úplně staromódní, když mě dokáže nadchnout tvůj blog. Mám ráda tvoje příspěvky.

    OdpovědětVymazat
  5. to je krásný, ve valné většině věcí jsem se taky našla, ale nikdy bych to takhle hezky nenapsala...
    mj. čuchám i k japonským knížkám a překvapivě voní úplně jinak :o)

    OdpovědětVymazat
  6. jsem na tom podobně s těmi židovskými předky... jmenovat se Moše, mít ženu Rút a žít v Josefově nebo Třebíči, to byla krása
    plánuju si udělat detailní (opravdu detailní!) rodokmen a nějakýho tam vyštrachat - v okolí jich žilo hodně, tak šance je

    OdpovědětVymazat
  7. Zajímavé, v dost věcech se poznávám :-) Pěkně jsi to napsala, mě by se to asi nepovedlo.

    OdpovědětVymazat
  8. A já mám stejné plány jako Jan. Zajímavé, čím to?

    OdpovědětVymazat