středa 23. března 2011

WTF? řek by můj brácha. A ani já už moc nevidim smysl. Utíkám takhle od spousty úkolů, ke kterejm sem řekla ano a odhodlaně kejvala bradičkou. A těď se toho bojim a bradička nic. S pár lidma, kteří se skrývají za těma načtenejma obrázkama, bych ráda občas pila kávu. Ale takhle? Asi se to nedá nazvat plnohodnotným vztahem. A tim, že občas načtu, zase nějaký ty obrázky svý, se ze mě velká umělkyně taky nestane.
A Praha byla dneska krásná. Lehká a jarní. A mě je těžko, jako po huse se zelím a pár cihlách k tomu.

6 komentářů:

  1. A příští týden, máš chvíli čas?

    OdpovědětVymazat
  2. Hlavu vzhůru! Asi je to trochu off topic,ale já si zas pořád říkam,kdy konečně ve škole zjistí,že tak nějak neumim kreslit... každopádně pokud mě nezabije tenhle semestr přežiju už všechno...a nemám ráda letní prázdniny...chytá mě z toho neuróza...jsme já normální? asi ne?...ehm, radši mě asi smaž:D

    OdpovědětVymazat
  3. v pohodě, vydržím hodně, mám skvělý tréning. Musím žít sama se sebou :-D A to je občas dost těžké :-D

    OdpovědětVymazat
  4. aj ja by som si s tebou rada dala kavu. a keby pri tom bola aj durduin, ako by nam bolo dobre :-))))

    OdpovědětVymazat