úterý 5. dubna 2011

Cetky


obě brože z flér vintage oddělení

Cetky z Tábora, ke koupi na Fler.cz

jara design

křídla motýlů a vážek ke koupi třeba na www.de-sign.cz


S jarem přišla touha po cetkách. Asi, aby se slunce mělo v čem odrážet.
Jelikož bych se ráda vyhnula vesmíru, peří a krystalům všeho druhu, jsou dvě cesty. Šperky prověřené časem. Nejsnadněji dostupné v babičině šuplíku, popřípadě u pratetíček. Hůře už při výpravách za poklady do veteší a bazárů.
Nebo šperky budoucnosti, vyrobené mladými šperkaři, vlastně taková podpora českého uměleckého řemesla.
Jakou cestou se zdobíte vy?

7 komentářů:

  1. Božský cetky!!Hlavně ty psí hlavy

    OdpovědětVymazat
  2. překrásné poklady!
    já nosím hlavně naušnice a ty kupuju kdekoliv, kde se mi líbí.. pak prstýnky, které si hlavně vyrábím.. a brože, to je stejné jako s prstýnky.. ale projedu vintage fler, protože to jsou fakt krásy=)

    OdpovědětVymazat
  3. obvykle kombinace samovýroby, babiččiny skříně a mladých českých designérů (což jsem vlastně defacto taky-haha) a ty psí hlavy chci!

    OdpovědětVymazat
  4. Já si taky většinu věcí dělám sama. A když na něco natrefím, čemu neodolám, tak kupuju porůznu. A můj favorit je králík s cylindrem :-)

    OdpovědětVymazat
  5. me se libi spise ty novejsi kousky, obzvlaste pak hrisna tela kridla motyli:) ale jinak se rozhodne nebranim ani krystalum, peri a vesmiru;)

    OdpovědětVymazat