pátek 1. dubna 2011

Pablo, Coco a štika





Mango je všelék. A co teprv mangová zmrzka. Úspěšně zchladí rozhořčené vzdechy nad smyslem existence a dodá trochu té samurajské odvahy.
Dobře, jenom tou zmrzlinou to nebylo. Ale další body v ději jsou hůř uchopitelné a hlavně fotografovatelné. Já jsem fotografovatelná jen velmi těžko, což naprosto maří mojí možnou kariéru slavné blogerky. Můj muž říká, že jinak jsem milá a pohledná.
Dlouho jsem byla lapena představou dokonalého pruhovaného trika. Před nějakým tím rokem se zase objevila na slunci, ale žádné podle mých představ. Tedy podle představ Coco a Pabla. To znamená opravdu námořnické, bez volánků, moc upnuté, se správným poměrem a odstínem modré a bíle. Takové opravdu "tres chic", v kterém si budu připadat "tres francouzky", i když jsem holka z české vesnice. A mám. Možná si koupím ještě do zásoby.
Ta štika je tam jen tak, nebo aby jste měli představu, jak vypadám poslední dobou zepředu.

7 komentářů:

  1. Jééé, taky takové sháním. A určitě nejsem sama. Dáš nám tip kde se dá koupit?

    Z.

    OdpovědětVymazat
  2. o takovédle tašce se mi už skoro zdá. neřikej že to je sekáč nebo po babičce, zlomilo by mi to serdce :D chci ji!

    OdpovědětVymazat
  3. myslím, že Coco by mohla být pyšná..

    OdpovědětVymazat
  4. já bych si zase vzala tu sukni, prosím pěkně.

    OdpovědětVymazat
  5. ano, vypadáš velice francouzsky (a étericky, áách). dokonce bych snad na tebe promluvila francouzsky, ale učím se teprv půl roku a to co ze mě leze vůbec nezní takhle http://www.youtube.com/watch?v=SvNkh9vJGSk

    OdpovědětVymazat
  6. Triko se dá pořídit v Háemku a taška už je asi nekoupitelná, ale z Topshopu. Děkuju za chválu, dělá to dobře.

    OdpovědětVymazat