středa 27. dubna 2011

Zátišíčka a spol.







Zatíšička, co začali vznikat po bytě, má na triku ta diplomka. Neuklízím. Teda, dneska jsem umyla vanu. Ale to byla nutnost. Pět dní jsem promalovala v plenéru, v doprovodu mých velmi drahých. Baví mě to. Trosky a Krkonoše a místní zákopeckej rybník. Mám jedno růžo triko a to bych se nevsadila, protože jsem celou pubertu chtěla bejt temná intelektuálka. A mám novou kytku, myrthu, a stále žije. Taky mám tušení, že to tady s tím jde z kopce. Úroveň nevalná, nadšení pokulhává a taky Ch. mi furt říká, že tady publikuju samý blbosti a on tomu musí rozumět, když studuje tu filosofii. Tak uvidíme.
Jo, a V Houštinách měst od Brechta jsem vůbec nepochopila. Ale vůbec. Dokonce jsem si o přestávce myslela, že už je konec a ono to pak ještě hodinu pokračovalo. Vy to někdo chápete?

3 komentáře:

  1. Máš stejnou knížku o Reminiscenci jako já. Jak se ti líbí? Terka

    OdpovědětVymazat
  2. Nepřestávej, kam bych si pak chodila číst a koukat? (A hodně sil do diplomky.)

    OdpovědětVymazat