úterý 28. června 2011

Meda a Medek

V padesátkách letěly křivky, to se mi teď vcelku hodí. jsem zakřivená. Taky mám konečně stříbrný boty po kterejch mý srdce prahne už od loňska, ať žije dětský Háemko.
V rámci psaní diplomky jsem vyklidila skříň a odnesla to dneska do sekáče, jakože vydělám velký peníze na nakupování dalších věcí. ať žije konzum že. no a měli tam strašně krásnou sukni a strašně levně že jo. z některejch indícií jsem vyvodila závěr, že ze mně nematerialistická a nekonzumní intelektuálka asi už nebude. moje pubertální sny se rozplývaj a já si budu muset najít novej cíl. něco jako dostat se do šourůmu, nebo sbalit fotbalistu a tak. pořád je tady ještě naděje, že za takovejch šedesát až sedmdesát let budou moje skvosty vlastně sbírka a já budu sběratelka a mecenáška umění. taková Meda Mládková hadr. mimochodem jsem jí tuhle potkala v Doxu na vernisáži Rudolf Steiner a umění a vypadala vážně šik. když už jsme u toho sbírání, v antikvariátu mají pastel od Boštíka za osumnáct tisíc a taky grafiku od Medka a jeden velkej od Šimotový. Kdo mi to koupí? na to asi prodejem hory svýho šatstva nevydělám. kdo to dočet až sem je hrdina a musí mě mít rád. já tak chci aby mě lidi měli rádi. no v týhle sukni by to mohlo vyjít.

11 komentářů:

  1. poslední dobou Tě mám ráda, chodím se vždycky hrozně natěšená. bavíš me:)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem nedavno zjistila, že prodejem oblečení nezbohatnu...takže mám akorát tak pocit, že nemám co na sebe a v peněžence ani korunu :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Hehe, tohle je takovej fejeton v jedné spěšné větě, nevím proč, ale baví mě - máš vtip.

    Cíle si budeme hledat společně, co na to říkáš? Ale začala bych tím fotbalistou. Nějak se mi teď víc hodí do krámu.)

    OdpovědětVymazat
  4. Ty, Gretko, už dlouho mě zajímá, jestli ten byt ve kterém přebýváš je tvůj a tak. Ne že bych tě chtěla vykrást, ale hrozně se mi líbí, je takový stylový, starý...prostě takové byty přímo miluju. Jinak na tebou doporučené výstavě z minulého článku jsem byla, stála za to. Máš fajn blog, došourůmu tě určitě pozvou :))
    A.

    OdpovědětVymazat
  5. Tak tu běhám od článku k článku, usmívám se a bavím! A dočetla jsem až do konce a zdá se, že tady se "zabydlím" a ráda se budu vracet.
    Prima úterok přeje Vivi

    OdpovědětVymazat
  6. souhlas s vivi, už dávno jsem ti grétko chtěla napsat.., nejdřív reakci na zajímavé čtení (mám tip na blogu), k tomu bych dodala, že mi někdy trochu připomínáš mně před lety, měj se!:)

    OdpovědětVymazat
  7. taky nosím do sekáče haldy oblečení s tím, že utržené penízky utratím za nové;) je to "byznys" tohleto;)=D

    OdpovědětVymazat