čtvrtek 25. srpna 2011

Obsese

Jsem obsedantně zatížena na seznamy. Seznamy literatury, seznamy úkolů, seznamy nákupní i seznamy plánovací. Zapisuju si je do své další nitrné potřeby, krásných zápisníků a sešitů. Nastane-li nějaké náročnější období (ha, ha poslední dobou moc nespím ani nejím!), nic mi neposkytuje takovou radost, jako odškrtávání zařízených položek. Nastane-li období ještě náročnější (kdy naposledy jsem si umyla vlasy??), vytvářím, v rámci zachování duševního zdraví, seznamy toho, co budu dělat až budu mít čas.
Jeden aktuální pro inspiraci:

*Půjdu do Umprum musea na výstavu Glamour.
*Objedu s Ch. třikrát Střeleckej ostrov na šlapadle ve tvaru labutě.
*Pojedu do Plzně na Františka Skálu.
*Udělám si výlet do Kutné hory.
*Budu dělat práci, ve které mi zaplatí + k tomu se váže dlouhý nákupní seznam.
*Zase budu chodit do ulic s foťákem.
*Budeme pokračovat v našem akvarelovém kurzu.
*Uklidím *(dosaďte libovolnou místnost v bytě)
*Pujdu do kina na Aloise Nebela.
*Uvidím a uslyším Avishaie Cohena.


8 komentářů:

  1. trpím stejnou obsesí, každý den mám nové - apdejtované. jen samotné psaní seznamů mi poskytuje velkou radost a pocit kontroly nad vlastním životem. K potvrzování této skutečnosti nutno přistupovat několikrát denně. Jsem vlatně velmi nejistá, protože potřebuju hodně seznamů...
    (bod "budu dělat práci ve které mi zaplatí" si od tebe kopíruji na své seznamy)

    OdpovědětVymazat
  2. Také mám různé seznamy. Nejraději vytvářím seznam Chci-knížek, Chci-filmů a Chci-seriálů. Bohužel je jen rozšiřuji.

    OdpovědětVymazat
  3. vedu taky seznamy a nejraději mám položku: cvič! až na to, že v tomhle vedru se ani nesnažím ji vykonat. ve školní době ráda škrtám položku: učení a ráda koukám na položku Ulice.)

    OdpovědětVymazat
  4. nesmírně mě těší, že nejsem jediná bytost na téhle planetě, která trpí seznamománií! :o)

    OdpovědětVymazat
  5. Ano, chápu, "seznamuju" též ;-).
    A bavím se tu, super blog!
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to hodně zdaru, ať všechno zvládneš :) Ale já to dělám taky, večně si někde něco píšu :)

    OdpovědětVymazat
  7. Teda tohle je úplně neuvěřitelný:) Mluvíš v tom článku o mě:)

    OdpovědětVymazat
  8. ...já momentálně prokrastinuji...což znamená, že se nemohu ani za boha přinutit k vytváření právě těch seznamů na kterých bych si tak hezky něco odškrtla...a to jsem je dřív tolik měla ráda...:)

    OdpovědětVymazat