středa 31. srpna 2011

Pivo-Limo



Vytříbeně zvelebuji své bývání. Retro dekorované sklenice za deset káčé z bazaru. Jako dělané pro letní limču!

5 komentářů:

  1. pripomína mi to chatu a leto 90te :)

    OdpovědětVymazat
  2. jsou krásný. já mám podobnej limonádovej set i s konvičkou, ale tyhle jsou teda ještě lepší!

    OdpovědětVymazat
  3. bazary a sekáče, to je moje! Skleničky jsou moc pěkné ;o)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, nejsem úplně pravidelná čtenářka, ale občas sem zabrousím a vždycky mě potěšíš nějakým pěkným detailem :) Potřebovala bych od tebe ale poradit, před nějakým časem ses tu zmiňovala, že chdodíš prodávat oblečení do sekáče... Prozradíš do kterého? V žádném z těch "mých" nevykupujou, přitom toho mám tolik, co bych ráda poslala dál do oběhu...
    Kdyžtak díky, Hanka.

    OdpovědětVymazat
  5. Milá né uplně pravidelná čtenářko, ten sekáč se jmenuje FRU FRU a je kousek od Národního divadla, berou oblečení do komise, když se prodá, mají 50 procent z ceny a když ne, tak ti ho vrátí, nebo ho dají na charitu, jak chceš. Je třeba se s nimi domlouvat po mailu. HOWK.

    OdpovědětVymazat