středa 21. září 2011

Růžovka


Nejlepší věc na řešení "Krize ztracené identity" je velká barevná sukně. Obléknete ji a hned jste Klásková a víte přesně, co je vašim posláním. Mluvit pěkně nahlas, sekýrovat všechny okolo a neuvěřitelnou rychlostí se přemísťovat po stopách svého muže. A to se může hodit.
(Kdo nechápe souvislosti, ať mi odpustí, ale zrovna zkoušíme Lucernu.)

12 komentářů:

  1. ten interiér, ty dvéře, ty fotky a ta sukně...no, pardón? prostě krásný.

    OdpovědětVymazat
  2. Ještě před chvílí jsem o tom neměla ani tušení, ale teď už vím, že ze mě bude taky Klásková. Chci velkou barevnou sukni a chci, aby mi celý svět ležel u jejího dolního lemu. Chci tak moc? ;-)
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  3. och, máte skvelý byt! tak by som chcela v nejakom takom bývať! aspoň v tehto chvíli...

    OdpovědětVymazat
  4. Fandim růžové sukni jako majáku při dočasné ztrátě směru:)
    Zcela irelevantní dotaz - odkud máte ty super tapety?
    monduelle

    OdpovědětVymazat
  5. Hrozně mě zaujal interiér, mám děsně ráda tyto byty (my bydlíme v podkrovním s galerií, činžák), no a tvá sukně společně s tričkem je skvostná! ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Ach! Chci si hned teď obléct něco jasně zářivýho...

    OdpovědětVymazat
  7. Tapeta není tapeta,ale váleček na zeď.

    OdpovědětVymazat
  8. můžu u Vas bydlet? vypadá to tak krásně!a to bych si mohla půjčovat i tu sukni....

    OdpovědětVymazat
  9. Czech foreigner: Jediný problém vidím v kapacitě skříně, už se tam nevejde ani ramínko.

    OdpovědětVymazat
  10. Všech dvacet palců nahoru obřím sukním do pasu! Navíc v růžové! (Já jsem si nedávno přinesla domů fialovou). A ještě jeden palec (který jsem si vycucala z toho předposledního, devatenáctého palce) nahoru za ten byt! Ten byt!!!

    OdpovědětVymazat
  11. Kde jsou takový krásný byty ? Ty původní dveře jsou úžasný, hlavně ty šoupačky. To by se zařizovalo.

    OdpovědětVymazat
  12. Ach, milujem tie dvere, ten priestor, tu suknu a cely tvoj blog! Moc ma tesi!

    OdpovědětVymazat