středa 2. listopadu 2011

"...domky spící jako stádečko ovcí schoulených na noc..."(Jan Balabán: Možná, že odcházíme)

tahle věta mi před očima hned vystavěla dokonalý obraz a rozněžnila.

5 komentářů:

  1. ...Balabán kouzlí se slovy...jeho věty jsou mnohdy velice magické!...

    OdpovědětVymazat
  2. A celkový názor na knihu?

    OdpovědětVymazat
  3. A co teprve takoví spící, shluknutí cvrčci, to je teprve romantika. Nachumlaní jeden na druhého a dotýkající se tykadly. To kdyby pan Balabán viděl.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné, taky mám ráda podobné úryvky z knih a vždy si je zapisuji :)

    OdpovědětVymazat
  5. Právě Honzu čtu (no, já a próza - bude mi to asi ještě trvat) a je to obrovská síla, jó, hodně mě překvapilo, že na tak krátkých kapitolách se toho vždycky tolik uděje směrem ke skvělé pointě.

    OdpovědětVymazat