úterý 17. ledna 2012

Láska a peníze

Máte tendence povídat si se svými botami? Schováváte si a vystavujete papírový tašky z drahejch krámů? Rámujete si visačky? Kabelky na Vás přes výlohu v Pařížské vysílaj telepatické signály?Strávíte čtením Elle a blogů celá odpoledne?
Divadlo v Dlouhé přináší terapeutickou a osvětovou hru Dennise Kellyho Láska a peníze v režii Jana Mikuláška.
(Navíc tam hraje Jan Meduna, moje platonická láska ještě z dob, kdy jsem ho vídala v Disku.)
Videli jste? Co na to říkáte?

4 komentáře:

  1. s botama si nepovídam (zatim), za to stále roste jejich počet a představa, že by se s mými oblíbenými kousky něco stalo, mi nahání hrůzu....asi jsem taky adept na návštěvu...ale když já nějak nemám ráda divadlo v dlouhý

    pragueneedsmorestyle

    OdpovědětVymazat
  2. Já s novýma botama třeba i spim, ale zatím jsem s nima slovo neprohodila. Možná je to dobře, protože by mě přinutily, abych si koupila jejich sestry v jiný barvě :D
    P.S.:divadlo v Dlouhý miluju a jediný představení mi ještě neušlo, takže za sebe jedině doporučuju :)

    OdpovědětVymazat
  3. som chorá ako som skoro na všetky otázky odpovedala ano? Bože! Asi ano :(
    No nič, škoda, že to mám daleko zo slovenska :(

    www.karissaworld.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Představení Láska a peníze je výborný. Ostatně jako všechny inscenace Jana Mikuláška. Doporučuji třeba Korespondenci V+W, Macbetha, 1984 nebo Oněgina...
    http://fiftydiary.blogspot.com/2011/11/0061-16112011.html

    OdpovědětVymazat