pátek 13. ledna 2012

Nebe Peklo Ráj


Moc jako v nebi si nepřípadám. Blbej pocit sebeuplatnění se furt nechce spokojit s aktuálními snahami o zaměstnání. Asi toužim po kariéře v kavárně. Člověk by myslel, že je to splnitelný. Ve všech mamacoffee maj plno až ke stropu. Plnim si index. Zase od začátku. V pondělí obhajuju. A už si moc nepamatuju co. Ch má neodolatelně pěkný nohy a taky v únoru narozky a já budu muset bejt tvořivá, protože jsem bez peněz. Všichni okolo se furt bavěj o penězích. Já taky. Docela mně to štve. Reynek se mi dostal pod kůži. Chci si furt něco škrábat suchou jehlou do měděný destičky. Moje sousedka má styl. Vždycky když jí potkám, raduju se z estetickýho zážitku. A kolem dokola, všecho bude fajn!

Co říkáte na mý nebeský voteplovačky?

5 komentářů:

  1. děsně dlouho jsem na ně u jangprimitivů koukala a nakonec se je koupit neodvážila :o) máš muj obdiv!

    OdpovědětVymazat
  2. Voteplovačky jsou vůděsný. Ale legíny s obláčky fajn :-)

    OdpovědětVymazat
  3. vypadaj výborně! až něco naškrábeš po reynkovsku na destičku, ukaž nám to pak, jo?

    OdpovědětVymazat
  4. U mě to vyhrál Teplý bedřich nakonec, protože skoromanžel legíny nenávidí...

    OdpovědětVymazat
  5. tie sú prekrásne :)

    Super blog! Followujem!

    www.karissaworld.blogspot.com

    OdpovědětVymazat