středa 25. ledna 2012

Poslední dobou...




Poslední dobou stárnu, dokončuju, plácám se, spím, přemýšlím o životím úkolu, piju kávu z krásného šálku, toužím se oblékat aristokraticky, kaligrafuju, sčítám a sumíruju, chci šít u Podolské a Rosenbauma, hledám přátele, píšu, rozhlížím se a zase spím.
Obecný stav: Vnitřní neklid a vnější apatie.

Kudy na to? Kudy z nudy? A jak vy? Je to zimou? Je to rokem 2012? Je to mnou? A co se stane příště? Kam to potáhnu? Kam mně potáhnou? Kdy něco dotáhnu? A kdy se natáhnu? Dáváte si po obědě někdy dvacet?

6 komentářů:

  1. Podolská a Rosenbaum, tak tomu rozumim. Mistři svojí doby :)
    Ale kudy z neklidu a apatie...? Věčná otázka, kterou si kladu už moc dlouho

    OdpovědětVymazat
  2. Je to zlé období. Já toho mám tolik na práci, že raději nedělám nic... a pak kvůli tomu nemohu spát. Hloupá strategie.

    OdpovědětVymazat
  3. a nebo bys tam mohla dělat manekýnu, jako Mandlová.

    OdpovědětVymazat
  4. Nechceš šít u mě?
    Mám spoustu látek hledajících těla která mohou zabalit.

    OdpovědětVymazat
  5. Plameňáku, neklid a apatii si užívej, brzy přijde jaro a věci se budou mít zas úplně jinak. A pak nám zas budou připadat teplý ponožky, horký čaje a mlha nad blaty jako romantická představa.

    OdpovědětVymazat
  6. Mám pocit, že přesně v takovémhle duchu se u mě nesl minulý rok...nevím čím to bylo a ani nevím čím to, že už je tomu jinak. Teď mám zas naopak děsně akční období, pouštím se do věcí o kterým bych se před rokem jen pousmála, kdyby mi někdo řekl, že mě v buoucnu nadchnou...Takže jediná rada...do ničeho se nenuť, užívej kávy z krásného šálku, přemýšlej o životě a střádj energii na akční období, které za nějaký čas přijde samo.

    btw. spánek po obědě je ta největší slats...akorát nikdy neodhadnu těch "dvacet" :o))

    OdpovědětVymazat