úterý 31. ledna 2012

Sametová




Ja vím, už máte toho sametu plný zuby a já pořád nemůžu přestat. Tady vidíte, že i angažovaný mladý člověk může podlehnout davové psychóze. Tahle sukně ale byla u nás v sekáči taková vopuštěná, mrkala na mě a pohazovala cenovkou s třiceti kačkama. Provedli jsme tedy malý lifting a já po půl roce vytáhla ze skříně šičí stroj a trochu ( vlastně dost) jí zkrátila kudrny. No a jak jsme odcházely ruku v ruce, pověsila se na nás tahle kufříkokabelčička, že je jako sama na světě, neuznaná a přitom s velkým potenciálem a že by se jako přidala. To víte, mám sociální cítění, tak jsem jí vzala domů. Potenciál má velký, ale učebnice se do ní nevejdou, tak bude muset počkat na období, kdy sebou nosím jen rtěnku Chanel a koketní lehkovážnost.

Nechali by jste je tam? Máte sociální cítění? Myslíte, že vůbec dostanu něakou výplatu, když si domů pořád odnáším zboží? Je to vlastně investice? Umíte šít na stroji? A máte nějaký? Singer? A četli jste někdy něco od Singera? Byl Žid a zdráv?

11 komentářů:

  1. Nemáme ho plné zuby! Stroj máme (PFAFF, ale takový pěkně starý Singer, to by bylo!) a sedím za ním téměř v kuse od včerejška, šiju si lišku. A polštáře. Podobnou kufříčkokabelčičku jsem kdysi v sekáči nechala a lituju dodnes.

    OdpovědětVymazat
  2. Ha, teď jsi mě těmi otázkami trochu zarazila. Já znám dva spisovatele se jménem Singer. Jednoho z nich ráda cituji (a také čtu): "Kde se jedná o zvířata, stane se každý náckem...Pro zvířata je Treblinka každodenností." (Issac Bashevis Singer) A druhý je jeho bratr. Ale že mají něco společného se šicími strojemi jsem nevěděla. Nebo nemají? Jo a domá mám šicí stroj, Singrovku :-)

    OdpovědětVymazat
  3. :D, vtipný článek a sociální cítění mám určitě (i díky studiu a zaměstnání) a v sekáčích je také často uplatňované ;). Šít umím a stroj mám :). S tou investicí si ale nějak nevím rady :D

    OdpovědětVymazat
  4. nic jiného než samet v těhle mrazech nezahřeje líp, takže sis ji ani nemusela zkracovat - abys nelitovala.. rozhodně bych tam nenechala ani jedno - kdybych pracovala v sekáči, tak by moje výplata byly samý naturálie, zcela tě chápu.. singrovku máme doma, ta čeká, až si koupím roubenku a tam si ji pěkně uložím na půdu, kde si zařídím pracovnu. pak se na ni naučím a budu se živit jako prznitel všeho možného na zakázku!

    OdpovědětVymazat
  5. Nechat tam ten kufřík by byl těžký hřích:) Je boží!!!:-)

    OdpovědětVymazat
  6. sukňa je super :)

    www.karissaworld.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. gratuluju k osvojení nových potomků :D a kufřík poslouží jako epesní chlebník..třeba :))

    OdpovědětVymazat
  8. on je teď samet populární? Já to nevím, mám totiž Janome a od toho jsem teda nikdy nic nečetla. Přestože mám radši sypanej čaj...

    OdpovědětVymazat
  9. slovní spojení "byl žid a zdráv" je vážně šílený:D

    šílení po sametu chápu, taky mě jedna sukně nedávno stejnym způsobem ulovila

    pragueneedsmorestyle

    OdpovědětVymazat
  10. Nevíš o nějakém sekáči, kde naopak vykupují?
    P.S.:Singera čtu, psací stroj nemám, kufřík je super.

    OdpovědětVymazat
  11. Vykupují ve Fru:Fru, v uličkách za ND. Ale berou jen do komise, a nechávají si 50%. Já jsem stoupencem VOTOČVOHOZU.

    OdpovědětVymazat